پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازی‌هایی با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما برای لهستانی‌ها هم سخت بود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست تیم ملی والیبال و فیزیوتراپ و ارتباط آن با fvib اظهار کرد: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین‌المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ممنوع الخروج از دهکده شدند. حال برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می‌کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

وی درباره دو پیروزی والیبال ایران برابر ونزوئلا و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک تصریح کرد: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازی‌هایی با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما برای لهستانی‌ها هم سخت بود. بازیکنان مزد زحمات را با شکست لهستان گرفتند اما نکته مهم احترام به حریف است.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که نتیجه امروز والیبالیست‌ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت‌ها بود؟ خاطر نشان کرد: بله تیم بر اساس برنامه پیش رفت ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می‌دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم همان موقع گفته بودیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببینند.

منبع: ایسنا

کد خبر 509718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.