تنها برای اصحاب رسانه به کنفرانس آمدم و حالم بسیار بد است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نمی‌شود خودمان 90 دقیقه در سایه بنشینیم و ندانیم که چه به حال و روز مربیان آمده است، دل‌پیچه شدید دارم و علتش را هم کمیته پزشکی فدراسیون از همه بهتر می‌داند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی پس از شکست مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری اظهار کرد: قبل از آغاز صحبت‌هایم، انتقادی به سازمان لیگ دارم و اگر هم دبیرکل این نامه را زده به او هم انتقاد دارم. لزومی ندارد بعد از بازی حتماً سرمربی در نشست خبری حضور پیدا کند، اگر او از خودش این بخشنامه‌ها را صادر می‌کند باید وضعیت روحی و جسمی مربیان را هم در نظر بگیرند. الان من مشکل داشتم تکلیف بیرون روی من چیست و چه کسی باید جوابگو باشد. حداقل این است که چند پنپرز بیاورند که اگر کسی وضعیتی مثل من داشت بتواند در نشست خبری حاضر باشد.

وی ادامه داد: هر کسی که این بخشنامه را صادر کرده کار اشتباهی کرده است، اگر کسی به نشست می‌آید به عنوان نماینده فنی می‌آید. باید از او سوال کنید و او هم جواب بدهد و با وجود این که دل‌پیچه داشتم با هزار بدبختی به نشست آمدم. اگر به نشست نیاییم هم جریمه و محروم‌مان می‌کنند، هزار راهکار برای محکوم کردن و محروم کردن داریم.

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: نمی‌شود خودمان ۹۰ دقیقه در سایه بنشینیم و ندانیم که چه به حال و روز مربیان آمده است. تنها برای اصحاب رسانه به کنفرانس آمدم و حالم بسیار بد است. دل‌پیچه شدید دارم و علتش را هم کمیته پزشکی فدراسیون از همه بهتر می‌داند.

کریمی با بیان این که فوتبال خوبی بود، تصریح کرد: هر دو تیم خوب بازی کردند، بعد از گل اول بنا را بر آن گذاشتیم که کار را تمام کنیم. بعد از گل ۱۵ دقیقه سوار بر بازی بودیم، اما هرچه زدیم به دفاع حریف خورد. بعد از گل عقب نرفتیم ولی بد آوردیم. پرسپولیس شانس آورد و گلی که زد به پای دفاع ما خورد و بعد از گل مساوی هم عالی بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت نداشتیم و نتوانستیم روند نیمه اول را در نیمه دوم ادامه دهیم.

وی در خصوص حضور او برای فصل آینده در تیم فوتبال تراکتور، خاطر نشان کرد: اول فصل مشکلات خانوادگی داشتم و اگر مشکلات ادامه داشته باشد، خانواده برایم در اولویت خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: در نیمه اول، دوم، وسط و پایان بازی آن طرف و این طرف بازیکنان حرص ما را درآوردند. تمرین آنها با مسابقه اصلاً قابل مقایسه نیست، بازیکنان در تمرینات به راحتی بازیکن مقابل را رد می‌کنند ولی در مسابقه اینگونه نیست. اگر در جریان مسابقه این اتفاق رخ ندهد نمی‌توان تاکتیک پیاده کرد، شاگردانم امروز از این موضوع عاجز بودند ولی در دوندگی و چرخاندن توپ خوب کار کردند. اگر حالت روحی همیشگی را ندارم از همه عذرخواهی می‌کنم، چون درگیری داخلی دارم.

کد خبر 509711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.