پرسپولیس ۳ _ تراکتور ۱/ کامبک چهار دقیقه‌ای به قهرمانی لیگ!

پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد تراکتور بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از حساس‌ترین نبردهای هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم، پرسپولیس مدعی در خانه میزبان تراکتور بود که علیرغم عقب افتادن، توانست کامبک زده و سه گل به تی تی ها بزند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: پیمان بابایی (دقیقه ۵۰- برای تراکتور) - مهدی عبدی (دقیقه ۶۴- برای پرسپولیس) - احمد نورالله‌ی (دقیقه ۶۸- برای پرسپولیس)

اخطار: سعید ایران خواه (دقیقه ۸۰- از تراکتور)

اخراج:

پرسپولیس تهران: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (دقیقه ۴۶- امید عالیشاه)، مهدی شیری، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو (دقیقه ۸۸- سعید آقایی)، عیسی آل کثیر (دقیقه ۴۶- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری‌نژاد، میثم تیموری، محمد عباس‌زاده، سعید واسعی (دقیقه ۷۹- محمد قادری)، سعید ایران‌خواه، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، بهزاد سلامی

سرمربی: فیروز کریمی

داور: زاهدی‌فر

شرح بازی:

سرخ‌پوشان با توجه به نیاز مبرمی که به هر سه امتیاز این مسابقه خانگی دارند، بازی را تهاجمی شروع کردند اما دفاع چند لایه شاگردان کریمی مانع از خطرآفرینی آن‌ها شد. در ادامه تراکتوری‌ها کمی از لاک دفاعی خارج شدند تا بازی به تعادل کشیده شود. اواخر نیمه اول هیجان بازی افزایش داشت ولی حاصلی برای هیچیک از دو تیم در بر نداشت تا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم دو تیم با میلی تهاجمی پا به میدان گذاشتند و پس از تیری که سرخ‌ها زدند، تراکتور روی یک ضد حمله توسط پیمان بابایی از میزبان پیش افتاد. بعد از گل تراکتور برای دقایقی نبض مسابقه را کنترل کرد اما در چهار دقیقه ورق کاملاً برگشت؛ عبدی در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۸، شوت نورالهی پس از تغییر مسیر با برخورد به مدافع تراکتور، تبدیل به گل برتری پرسپولیس شود.

با گل دوم، خون تازه‌ای در رگ‌های شاگردان گل محمدی دمیده شد و آن‌ها مالک بی‌چون و چرا میدان شدند و می‌توانستند در چند صحنه به گل سوم برسند. بالاخره عبدی در وقت‌های اضافی توانست دبل کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

شرح گل:

۱-۰ ( دقیقه ۵۰- پیمان بابایی) : شوت مهاجم تراکتور به تیرک دروازه خورد و جلوی دروازه خالی پرسپولیس، جلوی پا پیمان بابایی رسید تا به راحتی دروازه را بگشاید.

۱-۱ ( دقیقه ۶۴- مهدی عبدی) : مهدی ترابی با هوشمندی خود را از دفاع پرتراکم تراکتور جدا کرد و پاس رو به بیرونش باعث شد تا عبدی توپ را به گل بفرستد.

۱-۲ (دقیقه ۶۸- احمد نورالله‌ی): ضربه از راه دور احمد نورالهی در بین راه به مدافع تراکتور برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دروازه شد.

۱-۳ (دقیقه ۴+۹۰- مهدی عبدی): ضد حمله سریع پرسپولیس فرصت خوبی را به عبدی سپرد و او با چند تو سر توپ زدن، مدافعین تراکتور را کاملاً محو کرد تا با بغل پا سرخ‌ها را به سومین گل برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۸- اشتباه تراکتوری‌ها در دفاع، موقعیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار پرسپولیس ی‌ها قرار داد اما پاس تند و تیز مغانلو بعد از اثر گذاری نورالهی به شکلی خطرناک به اوت رفت.

دقیقه ۳۹- پاس بیرون پا، عباس زاده را در جایگاه خوبی صاحب توپ کرد ولی ضربه‌اش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵- شوت محمد حسین کنعانی زادگان با اختلافی میلی متری از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

دقیقه ۴۶- ضربه پرسپولیسی‌ها بعد از برخورد به پا مدافع تراکتور کمانه کرد و در حالی که اخباری تسلیم شده بود، به تیرک خورد.

دقیقه ۷۴- برگردون تماشایی مغانلو مماس از روی دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- کاشته تماشایی عالیشاه را اخباری دفع کرد و ضربه سر ریباند را هم یکی از تراکتوری‌ها به کرنر فرستاد.

کد خبر 509695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.