امضا تفاهم‌ نامه برای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری آستارا

شهردار بندر آستارا از امضا تفاهم نامه ای با بخش خصوصی برای ارائه خدمات تندرستی و رفاهی به کارکنان شهرداری و سازمان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارمندان به دلیل کم تحرکی و استرس زیاد در معرض ناهنجاری‌های بدنی و بیماری‌های نهفته در ساختار بدنی قرار می‌گیرند به همین دلیل شهرداری آستارا با با بخش خصوصی تفاهم نامه‌ای امضا کرده است تا پرسنل شهرداری و مجموعه سازمان حمل و نقل عمومی از خدمات تندرستی و رفاهی آن بهره مند شوند.

وی افزود: این مرکز در زمینه بیمه و خدمات دندانپزشکی، ماساژ، رژیم درمانی و ورزش درمانی، استخر و مجموعه آبی به پرسنل شهرداری خدمات ارائه خواهد کرد.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان شهرداری یکی از اولویت اصلی مدیریت شهری است و ارائه تسهیلات تندرستی و رفاهی باعث ایجاد شادی و نشاط در روحیه آنان شده و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان را افزایش می‌دهد.

معیتی تصریح کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، علیرغم مشکلات مالی شهرداری در بحران کرونا، مدیریت شهری همواره تلاش کرده تا پرداخت به مواقع حقوق و مزایا کارکنان، آرامش بیشتری را برای آنان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کد خبر 509629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.