عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم مردادماه

در این بسته خبری از طرح جمع آوری متکدیان در مهاباد تا اجرای ۱۸ پروژه بازآفرینی در لرستان و آسفالت ۱۳ هزار مترمربع از معابر شهر ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

آسفالت ۱۳ هزار مترمربع از معابر شهر ساری

با هدف بهسازی معابر، طی ۲ ماه گذشته، ۱۳ هزار مترمربع از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ساری آسفالت شد.

طرح جمع آوری متکدیان در مهاباد

عزیز عزیزنژاد، معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: با جمع آوری ۱۴ متکدی در سطح این شهر طرح جمع آوری متکدیان عملیاتی شد.

اجرای ۱۸ پروژه بازآفرینی شهری در لرستان

وحید کرم‌اللهی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: امسال ۱۸ پروژه در استان در دست اجرا است و چند پروژه نیز برای سال جاری تعریف کرده‌ایم؛ بیشتر پروژه‌ها مربوط به بهسازی فضای شهری، شامل معابر و فضاهای باز محله‌ها است.

پاکسازی محیط شهری بجنورد

معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد به منظور رعایت همین مسائل بهداشتی عملیات پاکسازی و لایروبی جوی‌ها، جداول و شستشوی مخازن زباله را با سرعت و کیفیت بالا به انجام می‌رساند و نظافت و پاکسازی شمشادها از زباله نیز هرروز به همت پاکبانان شهرداری درحال انجام است.

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور آغاز شد.

بهره‌برداری از موزه شهدای ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: همزمان با کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان موزه شهدای ابهر نیز افتتاح می‌شود.

بازپیرایی بوستان سرو قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به منظور بهبود سطح کیفی بوستان سرو، طرح بازپیرایی در این بوستان اجرا شد.

پیشرفت ۷۰ درصدی پارک «خائیز» دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت از پیشرفت رضایت بخش پروژه احداث پارک خائیز، حاشیه سیل بند جنوبی در کوی گلزار دهدشت خبر داد.

هوشمندسازی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار از هوشمند سازی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهریار خبر داد و گفت: دستور این عملیات پس از تکمیل مراحل مطالعاتی ابلاغ شده است.

اختصاص اعتبار برای آسفالت معابر شهری مهاباد

سیدجمیل قادری، شهردار مهاباد گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت و لکه گیری بیش از ۳۴ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر اختصاص یافته است.

کد خبر 509628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.