‏۷ پروژه عمرانی تفریحی در نوشهر به بهره برداری رسید

آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری نوشهر با حضور رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار ‏شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (یکشنبه) مجتمع تجاری همافران، شهربازی بزرگ منطقه سیترا، فاز اول پیاده راه شهید کریمی، ساماندهی و بازآفرینی بازار روز، پل امیرکبیر، شهربازی پارکینگ طبقاتی و خیابان شورا (راه دسترسی فردوسی جنوبی به کمربندی) پروژه‌های عمرانی شهرداری نوشهر است که به بهره برداری رسید.

استفاده از بخش خصوصی در پروژه‌های شهری نوشهر

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مجلس شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال‌های گذشته وضعیت نامناسبی اقتصادی را پشت سر گذاشتیم و اکنون که در این دوران شهرداری نوشهر توانسته است از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه بخش خصوصی استفاده کند جای تقدیر دارد.

وی مدیریت بر منابع را از اصلی‌ترین خصایص شهرداران عنوان کرد و خواستار ادامه کار در مسیر پویای خدمت رسانی شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین وضعیت کرونا را بسیار وخیم و آن را ناشی از سیاست‌های منفعلانه در رعایت پروتکل‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد پیک ششم را هم تجربه خواهیم کرد.

ایجاد درآمد پایدار در نوشهر

رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه انسان‌ها با مدیریت شهری از تولد تا مرگ همراه است، گفت: با توجه به گستردگی کار شهرداری‌ها ممکن است نارضایتی‌هایی وجود داشته باشد.

وی افزود: نوشهر تجلی‌گاه و نمودار پروژه‌های عمرانی است که امیدوارم شورای ششم هم ادامه دهنده این مسیر بوده و شاهد توسعه و تجلی این شهر باشیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به افتتاح مجتمع تجاری همافران، از آن به عنوان نمونه بارز ایجاد درآمد پایدار در شهرها یاد کرد و گفت: شهرداری که از ماده ۱۰۰، املاک و ساخت و ساز و عوارض شهری درآمد داشته باشد نمی‌تواند موفق باشد و باید به ایجاد درآمد پایدار اقدام کند.

کد خبر 509624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.