۸۵ درصد افراد بالای ۶۰ سال واکسن دریافت کردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در این شهرستان بیش از ۸۵ درصد افراد بالای ۶۰ و ۷۰ سال سن علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (یکشنبه) در ستاد کرونا اظهار کرد: در این شهرستان گلپایگان بیش از ۸۵ درصد افراد بالای ۶۰ و ۷۰ سال علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۵۸ سال شروع شده است، افزود: از امروز سوم مرداد در این شهرستان واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ با تأمین واکسن برکت شروع شده است، همچنین واکسیناسیون معلمان در این شهرستان شروع می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های مقابله با بیماری کرونا تزریق واکسن است، گفت: در استان، گلپایگان در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا رتبه دوم دارد.

رستمی با بیان اینکه شهروندان گلشهر از تزریق واکسن کرونا استقبال خوبی نداشتند، تصریح کرد: در گلپایگان یکی از دلایل کاهش مبتلایان به کرونا اجرای طرح واکسیناسیون کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: از هفته دوم مرداد ۱۴۰۰ به منظور ایمنی بالای افراد مبتلا به دیابت و فشارخون بالا واکسن کرونا تزریق می‌کنند، رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی نیز به زودی واکسینه خواهند شد.

کد خبر 509617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.