تصاویر ساعت هوشمند اوپو Watch 2 منتشر شد

تصاویر ساعت هوشمند اوپو Watch 2 پیش از عرضه آن در تاریخ ۲۷ جولای منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود به نام OPPO Watch 2 را در تاریخ ۲۷ جولای وارد بازار چین کند، اما اخیراً چندین تصویر از این محصول در دسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد افراد می‌توانند با استفاده از این ساعت تماس برقرار کنند.

نسخه چینی ساعت هوشمند جدید شرکت اوپو به احتمال بسیار زیاد از فناوری e-SIM بهره می‌برد در حالی که نسخه جهانی آن به فناوری ذکر شده مجهز نخواهد شد. تصاویر ارائه شده از ساعت هوشمند OPPO Watch 2 مسیریابی با استفاده از نقشه را نشان می‌دهد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که گجت ذکر شده همانند نسل پیشین خود دارای GPS داخلی است.

ساعت هوشمند OPPO Watch 2 دارای صفحه نمایش خمیده است. شرکت سازنده هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نکرده است، اما اطلاعات ارائه شده پیشین نشان می‌دهد که این محصول به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 و Apollo 4s مجهز خواهد شد.

این گجت پوشیدنی از فناوری LTE، فناوری تشخیص استرس و برنامه جدید OPPO Relax پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی متری و در سه رنگ در اختیار کاربران قرار بگیرد. شرکت اوپو اعلام کرده است که در حال تولید ساعت هوشمند دیگری به نام OPPO Watch Free است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد آن ارائه نکرده است.

کد خبر 509537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.