بهترین شهر دوستدار حمل و نقل الکتریکی در دانمارک

مقامات فردریکسبرگ دانمارک ادعا کرده‌اند که از اوت سال ۲۰۲۱ به بعد، تاریخی را به عنوان روز خودروی الکتریکی جشن خواهند گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار فردریکسبرگ در تلاش است این منطقه کوچک و زیبا را به بهترین شهر دوستدار وسایل حمل و نقل الکتریکی تبدیل کند که در این راستا، اختصاص روزی از سال را برای بزرگداشت این رویداد بسیار حائز اهمیت دانسته است. از این پس، مردم شهر تاریخ پنجم ماه اوت را به عنوان روز خودروهای الکتریکی خواهند شناخت و وسایل نقلیه برقی خود را برای گرامیداشت این روز در خیابان‌ها گرد هم خواهند آورد. شهردار از هم‌اینک تمام مردم را به حضور در اولین جشن روز خودروی الکتریکی دعوت کرده و قرار است اطلاعات مفید زیادی در مورد استفاده از این وسایل نقلیه در اختیار آنان قرار دهد.

بهترین شهر دوستدار حمل و نقل الکتریکی در دانمارک

علاوه بر این، تمام حاضران در جشن می‌توانند با آخرین مدل‌های وسایل نقلیه الکتریکی در نمایشگاهی که به همین منظور دایر خواهد شد آشنا شوند. از همه مهم‌تر این که تولید کنندگان خودروهای موجود در نمایشگاه نیز در جشن آن روز حضور خواهند داشت و مردم می‌توانند به پاسخ تمام پرسش‌هایی که از خودروهای الکتریکی در ذهن خود دارند دست یابند.

پیش از این نیز، مقامات فردریکسبرگ تمام تلاش خود را برای سبز و پایدارسازی منطقه به کار گرفته و پیامدهای مثبت زیادی را برای شهر و شهروندان به ارمغان آورده بودند. با این حال تنها سبزسازی شهر هدف مدیران نبوده و آن‌ها خیال تبدیل فردریکسبورگ به اولین منطقه دوستدار خودروی برقی کشور را در ذهن خود پرورانده‌اند.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که شهردار در این زمینه انجام داده نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در فاصله‌های حداکثر ۲۵۰ متری از یکدیگر بوده است تا صاحبان این وسایل نقلیه سبز بتوانند در هر زمان ممکن از آن‌ها بهره گیرند.

مدیران امیدوارند که برگزاری روز خودروی الکتریکی هر ساله افراد بیشتری را با مزایا و امکانات این وسایل نقلیه آشنا کند و به ترویج بیشتر آن‌ها در میان شهروندان منجر شود.‌

بهترین شهر دوستدار حمل و نقل الکتریکی در دانمارک

کد خبر 509519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.