نساجی - استقلال/ نبرد آرام قائمشهر در شب شلوغ لیگ برتر

استقلال و نساجی امشب با هم دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امشب در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت. شاگردان مجیدی اگر چه برد و باخت‌شان در رتبه جدولی آنها تأثیری نخواهد داشت اما احتمالاً فرصت خوبی برای دیداری تدارکاتی دارند. آن سوی میدان اما پرچم‌دار یکه استان‌های شمالی تا حدود زیادی خود را از منطقه خطر سقوط دور کرده و می‌توان گفت نتیجه این مسابقه تنها می‌تواند رده نساجی را کمی بهبود بخشد.

استقلال با خیالی آسوده در قائمشهر

آبی پوشان چند هفته‌ای است خیال خودشان را از سومی لیگ و سهمیه غیرمستقیم فصل بعد راحت کرده‌اند. آنها البته با اختلافی که نسبت به سپاهان رده دومی دارند، تقریباً شانس اندکی برای نایب قهرمانی در لیگ امسال دارند. با این وجود استقلال روزهای سختی را در مرداد و شهریور ماه پیش رو دارد و باید خود را برای نیمه نهایی جام حذفی و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با این حال هنوز میان اعضای این تیم تهرانی با مدیران باشگاه اختلافات فراوانی وجود دارد. برخی اخبار جسته و گریخته حاکی است که فرهاد مجیدی خواستار تمدید قرارداد شاگردانش شده است اما هنوز اقدامی از سوی مددی و باشگاه انجام نشده است.

اکسیر الهامی!

نساجی که تا نیم فصل شانس اصلی سقوط به همراه ماشین سازی به شمار می‌رفت، با سپردن سکان هدایت خود به ساکت الهامی از منجلاب پایین جدول فاصله گرفت و حالا ماندنش در لیگ برای فصلی دیگر قطعی شده است. آنها هفته گذشته نیز دست به کار بزرگی زدند و ذوب آهن را در اصفهان بردند.

حالا شاگردان ساکت الهامی اگر چه کسب نتیجه در رتبه جدولی شان تأثیر خاصی ندارد اما برای نشان دادن توانمندی خود در ماه‌های اخیر پا به میدان می‌گذارند. مسابقه امشب فرصت ویژه‌ای برای ساکت الهامی است که خود گزینه مربیگری آبی‌ها در نیم فصل بود و حالا می‌تواند برای استقلالی‌ها خط و نشان بکشد.

کد خبر 509517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.