دپای: بازی در پیراهن بارسلونا لذت بخش است

مهاجم هلندی جدید تیم بارسلونا موفق شد در اولین بازی دوستانه تیمش نمایش درخشانی ارائه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بارسلونا که در حال برگزاری بازی‌های پیش فصل برای آماده شدن برای رقابت‌های این فصل است، موفق شد از سد تیم خیرونا عبور کند و به پیروزی دست یابد.

ممفیس دپای، بازیکنی است که بارسلونا به تازگی از تیم لئون به خدمت گرفته است. دپای قرار بود فصل گذشته به جمع آبی و اناری‌ها بپیوندد اما دو باشگاه به توافق نرسیدند تا این انتقال مدتی به تأخیر بیفتد اما بالاخره این بازیکن به کاتالونیا رفت تا کومان یک مهره خوب تهاجمی دیگر نیز در اختیار داشته باشد.

بارسلونا موفق شد در دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۳-۱ از سد خیرونا عبور کند. این دیدار از جنبه‌های مختلفی برای بارسا اهمیت داشت که جدی‌ترین مسئله آن، آزمون کردن بازیکنان تازه خریداری شده در ترکیب این تیم بود.

دپای که در این مسابقه نزدیک به پنجاه دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، گفت: بازی در پیراهن بارسلونا لذت بخش است و خوشحالم که اینجا بازی می‌کنم. این صحبت‌های او با رسانه رسمی باشگاه بارسلونا پس از دیدار تدارکاتی این تیم بود.

وی افزود: دقایق ابتدایی بازی به سختی دنبال می‌شد و کار ساده ای نداشتیم اما از بازی در پیراهن بارسلونا بسیار لذت بردم. هم تیمی‌ها به من کمک کردند تا بازی خوبی داشته باشم و به همین خاطر از آن‌ها ممنونم که در اولین تجربه همراه من بودند.

کد خبر 509475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.