پرسپولیس - تراکتور/ سریال فامیلیِ گلات!

پرسپولیس و تراکتور امشب(یکشنبه) از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ پوشان پایتخت در دیداری سرنوشت ساز عصر امروز یکشنبه - ۳ مرداد ماه - در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور خواهد رفت. پرسپولیسی‌ها که کورس سنگین قهرمانی شأن با سپاهان همچنان ادامه دارد، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این بازی دارند. آن سوی میدان هم تراکتور با فیروز کریمی شروع دوباره ای داشته و امیدوار است برخلاف دیدار سوپر کاپ، امشب تهران را دست پر ترک کند.

یحیی و شاگردان؛ نزدیک‌تر از رگ گردن به تاریخ‌سازی

شاگردان یحیی گل محمدی برخلاف سال قبل که خیلی زود قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کردند، این فصل به نظر می‌رسد باید تا هفته پایانی با سپاهان محرم نویدکیا رقابت کنند. آنها اکنون ۶۱ امتیازی هستند و توانسته‌اند هفته‌های پیاپی فاصله دو امتیازی خود را با طلایی پوشان حفظ کنند. با این وجود هیچ چیز تمام نشده و دو گام آخر سرخ‌ها، تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد.

پرسپولیس - تراکتور/ سریال فامیلیِ گلات!

البته پیروزی پنج بر صفر هفته گذشته سرخ پوشان پایتخت مقابل تیپ بحران زده ماشین سازی تبریز آنها را از دلهره تفاضل پایین‌تر از سپاهان نیز در آورد تا کار برای شاگردان نویدکیا سخت‌تر شود. حالا شاگردان گل محمدی باید دوباره مقابل نماینده‌ای از آذربایجان شرقی قرار گیرند اما به خوبی می‌دانند که تراکتور با حریف مصاف قبلی شان از هیچ نظر قابل مقایسه نیست.

لک و حاشیه‌های یک فیلم

پس از پایان بازی پرسپولیس و ماشین سازی، انتشار فیلم‌هایی از درگیری حامد لک با پسر نوجوان توپ جمع کن پشت دروازه پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل، حاشیه‌های جدیدی برای دروازبان موفق سرخ‌ها را کلید زد. طبق آنچه به وضوح در فیلم مشخص است حامد لک خطاب به توپ جمع کن، الفاظ رکیکی به کار می‌برد. پس از پایان مسابقه کمیته انضباطی با فاصله‌ای اندک، ۴۸ ساعت به لک فرصت داد تا او از خودش دفاع کند ولی تا به امروز حکمی در خصوص او صادر نشده تا گلر پرسپولیس قادر به همراهی تیم خود در این دیدار مهم باشد. با این حال به نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس بسیار از برخورد مراجع انضباطی فدراسیون فوتبال ناراحت شده‌اند و اظهارنظرهای عجیب و غریبی طی روزهای گذشته داشته‌اند.

آقا فیروز؛ چهارمی اما موفق!

تراکتور که از زمان تغییر مالکیت تا به امروز روی خوشی ندیده، فصل عجیب و نابه‌سامانی را پشت سر گذشته است. آنها چند هفته قبل چهارمین سرمربی خود در طول یک فصل برگزیدند و سکان هدایت تیم شأن را به فیروز کریمی سپردند. کریمی نیز اگر چه مدتی است از فوتبال دور بوده اما با بازگشتش نتایج قابل قبولی گرفته است. او در چهار مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور نشسته، تنها یک مرتبه مغلوب استقلال در استادیوم آزادی شده و سه پیروزی ارزشمند را جشن گرفته است. فیروز کریمی حالا امیدوار است شاگردانش پیروز این جنگ بزرگ باشند تا علاوه بر اثبات خود برای بار دیگر به فوتبال ایران، ترمز پرسپولیس مدعی را بکشد.

پرسپولیس - تراکتور/ سریال فامیلیِ گلات!

تراکتور همچنان امیدوار به کسب سهمیه

اگر چه با توجه به وضعیت جدول تی تی ها هرگز نمی‌توانند جایگاه سومی را از استقلال باز پس گیرند اما با حفظ رده چهارم فعلی نیز ممکن است در شرایطی شانس کسب سهمیه آسیایی را داشته باشند. استقلال همچنان در جام حذفی حضور دارد و قهرمانی آبی‌ها در این تورنمنت، می‌تواند به معنا صعود تیم چهارم لیگ به پلی آف لیگ قهرمانان باشد. البته این تنها در شرایطی است که تراکتور بتواند نتایج خوبی مقابل پرسپولیس و سایپا در دو هفته باقی مانده کسب کند؛ دو حریفی که سپاهان و ذوب آهن در اصفهان انتظار لغزش شان را دارند.

کلید قهرمانی در دستان یک خانواده!

با فاصله دو امتیازی که میان سپاهان و پرسپولیس ایجاد شده، تنها راه شاگردان محرم نویدکیا برای آوردن جام قهرمانی به اصفهان، امتیاز سوزی پرسپولیس در دو دیدار آتی است. نکته جالب اما اینجا است که هر دو رقیب پرسپولیس در هفته بیست و نهم و سی ام، سرمربیانی دارند که با هم نسبت قوم و خویشی دارند. فیروز کریمی پدر همسر مهدی تارتار است و در واقع باید گفت تکلیف قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر را این خانواده تعیین خواهند کرد.

کد خبر 509410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.