ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

شاگردان مجیدی در هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب (یک شنبه) به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال امشب و از ساعت ۱۵/‏۲۱‬ به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. شاگردان مجیدی بعد از تثبیت سومی خود را در لیگ بیستم تلاش می‌کنند با فاصله خود را با دو رقیب بالای جدول یعنی سپاهان و پرسپولیس کمتر کرده و به نوعی به نایب قهرمانی در لیگ بیستم هم فکر می‌کنند. البته آنها این روزها تمرینات خود را تحریم کرده‌اند و بدون برگزاری تمرین پیش از بازی به مصاف حریفان می‌روند. در طرف دیگر میدان نیز ساکت الهامی تیم خوبی را در هفته‌های اخیر روانه میدان کرده و به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهد.

مظاهری درون دروازه

بعد از عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدار با نفت مسجد سلیمان، این بازیکن احتمالاً گلر منتخب فرهاد برای دیدار با نساجی نیز خواهد بود.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب محمد حسین مرادمند، با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد نادری راهی میدان می‌شود. با وجود مصدومیت دو مهره اصلی خط دفاعی یعنی مرادمند و غلامی مجیدی همچنان با سه دفاع بازی خواهد کرد.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان شاید مهدی مهدی پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند نفرات قطع او برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین ۵ مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش بابک مرادی و سبحان خاقانی در هفته‌های اخیر می‌تواند آنها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.

ارسلان در کنار قایدی

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این هفته‌ها بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی گرفته است البته شانس مطهری برای دیدار امروز بیشتر خواهد بود اما بعید است دیاباته از ابتدا وارد میدان شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

کد خبر 509404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.