ایران ۳ _ لهستان ۲/ ایران جواب کری لهستان را در المپیک داد

ایران با نتیجه سه بردو لهستان مدعی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ دوم مرداد ماه _ تیم ملی والیبال ایران در قابت‌های المپیک از ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه به مصاف لهستان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع ایران تمام شد.

ست اول

اولین توپ را بازیکن ایران به تور زد تا نخستین امتیاز برای لهستان ثبت شود، این تیم با نتیجه ۱۰ بر ۷ جلو است. لهستان با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ فاصله سه امتیازی را حفظ می‌کند، اختلاف امتیاز به پنج رسید و آلکنو وقت استراحت فنی اول را درخواست کرد. لهستان با ۷ امتیاز اختلاف به عدد ۲۴ رسید و درنهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستان به پایان رسید.

ست دوم

امتیاز اول برای ایران ثبت می‌شود، در این ست ایران موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۷ سه امتیاز پیش بیفتد. امتیاز گیری بازیکنان ایران ادامه دارد و اختلاف به پنج می‌رسد، بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به سود ایران است و درنهایت ۲۵ بر ۲۲ ایران این ست را می‌گیرد.

ست سوم

در این ست اولین امتیاز برای ایران است، لهستان با نتیجه ۸ بر ۶ پیش افتاده. دو امتیاز اختلاف لهستان ادامه دارد، بازیکنان ایران در امتیاز ۱۴ به لهستان رسیدند، ایرانی‌ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ در ست سوم برای اولین بار پیش افتادند. لهستان در امتیاز ۱۹ به ایران رسید، در نهایت این ست را هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از لهستان پیروز شد.

ست چهارم

اولین امتیاز را مانند دو ست گذشته ایران گرفت، یک کارت زرد به آلکنو داده شد و لهستان با نتیجه ۷ بر ۵ از ایران جلو است. بازیکنان ایران با سرویس‌های خوب عبادی پور به تساوی ۸ رسیدند. دوتیم پا به پای یکدیگر پیش می‌روند، لهستان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را می‌برد.

ست پنجم

اولین امتیاز به نام ایران ثبت شد، دوتیم در امتیاز ۶ به تساوی رسیدند و پایاپای پیش می‌روند. حساسیت بازی لحظه به لحظه بیشتر می‌شود، ایران با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ پیش افتاد ولی لهستان با امتیاز گیری بازی را به تساوی کشاند. در نهایت ایران با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ لهستان را شکست داد.

کد خبر 509372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا منوچهری IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 0
    سلام درود به شرف غیرت بازیکنان ایرانی که با بازی خوب خودشان لهستان را گیج وسردرگم کردن .اخر بازیکنان لهستان هرگاه1امتیاز از ایران میگرفتن انگار شاخ غول را شکستن البته امروز طوری ایران لهستان را شکست داد که واقعا گل کاشتن افرین دست مریزاد دارد مرحبا