هر آنچه باید درباره انتقال سانچو بدانید

وینگر انگلیسی بالاخره به مدت ها شایعه و گمانه زنی پایان داد و به طور رسمی به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بالاخره انتقال گران قیمت و پرهزینه وینگر انگلیسی شاغل در آلمان به منچستریونایتد تکمیل شد و این بازیکن از دورتموند جدا شد و به جمع شیاطین سرخ پیوست.

اوله گونار سولسشر و مدیریت باشگاه منچستر یونایتد مدت‌هاست تلاش می‌کند تا بتواند جیدون سانچو، بازیکن انگلیسی تیم دورتموند را جذب کند. این بازیکن تمایل زیادی به جدایی از دورتموند داشت و بارها نیز تمایل خود به جدایی را به سران باشگاهش اعلام کرده بود.

قرارداد سانچو با تیم انگلیسی به مدت پنج سال امضا شده است و هزینه پرداختی منچستری‌ها به تیم آلمانی نیز نزدیک به ۷۳ میلیون پوند خواهد بود. این بازیکن بیست و یک ساله بنا به پیش بینی بسیاری از دنبال کننده‌های لیگ برتر انگلستان، می‌تواند نقشی محوری در پیشرفت این لیگ ایفا کند چرا که خرید برونو فرناندس نیز اثرات زیادی بر فوتبال باشگاهی در انگلستان داشت.

با پیوستن سانچو به یونایتد، این بازیکن چهارمین خرید گران قیمت تاریخ یونایتد را رقم زد. برای سال‌ها تیم منچستر در پست وینگر راست دچار مشکل بود و عدم حضور یک بازیکن قابل اعتماد ضررهای زیادی را در مسابقات مختلف به این تیم وارد کرد. حالا سولسشر در کنار همکارانش امیدوار است که با حضور سانچو شرایط در جمع تیمش تغییر قابل ملاحظه‌ای کند.

سانچو در تیم دورتموند در ۱۳۷ بازی به میدان رفته که در طی این مسابقات موفق شده ۵۰ گل بزند و ۵۷ پاس گل نیز ارسال کند. او همچنین سابقه ۲۲ بازی ملی را برای سه شیرها دارد و سه بازی نیز در مسابقات یورو ۲۰۲۰ که اخیراً برگزار شد در ترکیب تیم ملی انگلستان حضور یافت. البته سانچو از بازیکنانی بود که در دیدار نهایی برابر ایتالیا پنالتی سرنوشت سازی را از دست داد و این اتفاق انتقادات زیادی را به همراه داشت.

کد خبر 509357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.