عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم مردادماه

در این بسته خبری از اجرای ۱۱۹ پروژه در بوشهر تا حمایت از ۶۵۶ پروژه خردگردشگری روستایی و تقدیر از پاکبان پاکدست شهرداری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان مادر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش حجم خودروهای ورودی به میدان مادر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی این میدان، پروژه اصلاح هندسی این محدوده از شهر طراحی و اجرا شد.

تعویض ده کیلومتر از جداول فرسوده معابر سطح شهر زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند با بیان اینکه ده کیلومتر از جداول فرسوده معابر سطح شهر زرند تعویض خواهد شد، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی به عنوان طرح‌هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت است و شهر تحت تأثیر اجرای این پروژه‌ها تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می‌کند.

بازگشایی مسیر راست گرد بزرگراه ابریشم غربی سبزوار

قاسم قاسمی مقدم، مدیر اداره حقوقی شهرداری سبزوار گفت: مسیر مذکور (قسمتی از دیوار نیروگاه برق) در راستای تملک صورت گرفته توسط شهرداری سبزوار و با هدف رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی و بخشیدن چهره زیبایی به شهر پس از هماهنگی با مراجع محترم قضائی بازگشایی شد.

اجرای ۱۱۹ پروژه، در دستور کار شهرداری بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: این شهرداری در بودجه امسال، اجرای ۱۱۹ پروژه را در دستور کار دارد که از این شمار تاکنون ۵۷ پروژه اجرایی شده است.

لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۵۰۰ مترمربع از معابر شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس با تاکید بر تداوم اجرای طرح جامع ساماندهی معابر با فعالیت ۵ اکیپ به طور همزمان، از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۵۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر با مصرف ۱۲۰۰ تُن آسفالت در راستای تحقق این طرح در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

حمایت از ۶۵۶ پروژه خرد گردشگری روستایی

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در دولت تدبیر و امید ۶۵۶ پروژه خرد گردشگری در روستاهای دارای ظرفیت گردشگری حمایت شدند و اعتبار مورد نیاز نیز برای آنها تخصیص داده شد.

تقدیر از پاکبان پاکدست شهرداری بجنورد

سلطان رضا عفتی پاکبان باسابقه شهرداری بجنورد که در زمان انجام وظیفه یک دستگاه موبایل پیدا کرد، با یافتن صاحبش، آن را به مالک بازگرداند و طی تماس مالک با سامانه ۱۳۷ و اهدای کارت هدیه متقابلاً از درستکاری این پاکبان زحمت کش قدردانی شد.

زیباسازی بافت‌های حاشیه‌نشین منطقه "اسدآبادی" خرم‌آباد

محمد شریفی، شهردار خرم آباد از آغاز عملیات اجرایی بازگشایی و نوسازی و زیباسازی بافت‌های حاشیه‌نشین منطقه "اسدآبادی" این شهر خبر داد.

بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر شهرکرد

مرجان دادایی، معاون معماری و شهرسازی شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع و تفصیلی شهر شهرکرد در حال بازنگری است.

کد خبر 509332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.