تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان مادر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش حجم خودروهای ورودی به میدان مادر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی این میدان، پروژه اصلاح هندسی این محدوده از شهر طراحی و اجرا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین جهانگیری در این باره گفت: با توجه به حجم بالای خودروهای ورودی به میدان مادر و ایجاد گره‌های ترافیکی در این میدان، اجرای پروژه اصلاح هندسی در این محور در دستورکار سازمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: به این منظور پروژه اصلاح هندسی میدان مادر شامل اقدامات مختلفی از جمله احداث دوربرگردان در محدوده میدان و اصلاح جزایر عابرپیاده آن اجرا شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این پروژه حجم خودروهای ورودی به میدان مادر کاهش یافته و معضلات ترافیکی آن نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های اصلاح هندسی پیش بینی شده برای سال جاری گفت: با بررسی میدانی صورت گرفته در مجموع ۱۵ پروژه اصلاح هندسی کلی و جزئی برای سال جاری پیش بینی شده است که بر اساس اولویت بندی‌های انجام شده در مناطق مختلف سطح شهر قزوین اجرا می‌شود.

کد خبر 509315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.