امدادرسانی به ۷۹۹ آسیب دیده در ۳۱۲ حادثه تیرماه امسال

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۷۹۹ آسیب دیده ناشی از ۳۱۲ حادثه به وسیله ۳۵۶ تیم عملیاتی این جمعیت در تیرماه سال جاری خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پوشش امدادی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به حادثه دیدگان در تیرماه امسال، اظهار کرد: در طول ماه گذشته، ۳۱۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت پوشش امدادی داده شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به ۷۹۹ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از این تعداد، ۸۷ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۲۰۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: ۹۵۶ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۳۵۶ تیم عملیاتی با بکارگیری ۳۰۴ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان این که بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی ۱۸۴ مورد جاده‌ای بوده است، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۹ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

کریمی با تاکید بر این که در تیرماه امسال ۲۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 509299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.