کریمی: امیدوار بودیم مصدومان به تیم اضافه شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگرچه یاری که جایگزین فخرالدینی می‌شود سابقه بازی در این پست را داشته است اما تلاش‌ می‌کنیم تا او را برای بازی در این پست آماده کنیم. مشکل خاصی نداریم که گریبانگیرمان باشد، اما برای ایجاد تغییرات زمان کمی در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به فاصله اندک بین دیدار مقابل آلومینیوم و پرسپولیس، در تعطیلات ۱۰ روزه مسابقات لیگ برتر تمرینات‌مان را برای هر دو بازی انجام دادیم.

وی افزود: امیدوار بودیم مصدوم‌هایمان به تیم اضافه شوند که این اتفاق رخ نداد. میلاد فخرالدینی هم کارت زرد گرفت و دیدار مقابل پرسپولیس را به دلیل چهار کارته بودن از دست داد. تلاش می‌کنیم در نبود فخرالدینی یکی از بازیکنان‌مان را جایگزین او کنیم و تغییر شکل بدهیم تا بازی قابل قبولی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که در پست دفاع راست فقط میلاد فخرالدینی را داشتیم و حالا که او محروم است باید تغییر نفر بدهیم، تصریح کرد: اگرچه یاری که جایگزین فخرالدینی می‌شود سابقه بازی در این پست را داشته اما تلاش می‌کنیم تا او را برای بازی در این پست آماده کنیم. مشکل خاصی نداریم که گریبانگیرمان باشد، اما برای ایجاد تغییرات زمان کمی در اختیار داریم البته این مشکلی است که حادث شده و باید با آن کنار بیاییم.

کد خبر 509290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.