طرح ساحلی و مراکز تفریحی رودسر تعطیل شد

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری رودسر گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، بازار هفتگی (یکشنبه بازار) تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح ساحلی و کمپ‌های اقامتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان رودسر در وضعیت قرمز کرونا، تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، کمپ‌های اقامتی و طرح ساحلی خیابان شهدای این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: ورودی پارک‌ها و طرح سالم سازی دریا مسدود شده و ورود و چادر زدن در اماکن تفریحی ممنوع است و از شنا کردن افراد در شناگاه جلوگیری می‌شود.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری رودسر با بیان این که بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به مناطق قرمز ممنوع است، تصریح کرد: متأسفانه در وضعیت قرمز کرونا، شاهد حضور تعدادی از گردشگران و مسافران در رودسر هستیم که به ناچار از پذیرایی از آن‌ها معذوریم و امیدواریم پس از عادی شدن وضعیت این شهر، میزبان خوبی برای همه هموطنان باشیم.

وی یادآور شد: در تابستان جاری، شهرداری به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان از راهکارهای پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا حدود دو هزار بروشور آموزشی تهیه کرده و بین آن‌ها توزیع کرده است.

صفری با بیان این که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انتشار آلودگی، به صورت مستمر سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نظافت و ضدعفونی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری رودسر در طرح واکسیناسیون کرونا در مرکز بهداشت و درمان شهرستان ضدعفونی و نظافت محل تزریق واکسن را بر عهده دارند و در اجرای این طرح با مرکز بهداشت همکاری می‌کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط شهری و پرهیز از اتراق و تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری، از رهاسازی ماسک یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی به ویژه پارک‌ها و نوار سواحلی خودداری کرده و آن را در سطل‌های زباله شهرداری قرار دهند.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 509279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.