از مناطق الحاق شده به شهر همدان چه خبر؟

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان با بیان اینکه عمده مشکل مناطق الحاق شده به شهر آسفالت آن‌هاست، گفت: متأسفانه آسفالت این مناطق وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا فیضی‌منشا، با اشاره به اینکه طرح الحاق به شهر سه روستای قاسم‌آباد، حسن‌آباد و علی‌آباد به شهر همدان دی ماه سال گذشته نهایی شد، افزود: به محض اینکه شرکت آب و فاضلاب انشعابات و حفاری‌های این مناطق را انجام دهد آسفالت‌ریزی را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان به اینکه شهرداری منتظر اجرای توسعه شبکه آب و فاضلاب در این مناطق است تا مشکل آسفالت را برطرف کند، تصریح کرد: سال گذشته پارک قاسم آباد مرمت و بازسازی شد و اصلاح ورودی این منطقه نیز انجام گرفت.

فیضی‌منش درباره مشکلات منطقه قاسم آباد، مطرح کرد: اصلاح فاضلاب محلات، رفع مشکل روشنایی و برق معابر منطقه، رفع مشکل و تأمین حمل و نقل شهری، کنترل و رفع معضلات تجمع معتادین و توزیع مواد مخدر، پیگیری و رفع مشکل نبود فضای آموزشی و مدارس در منطقه از جمله معضلاتی است که شهرداری در صدد رفع آنهاست‌.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به اهالی این مناطق در حال انجام است، اظهار کرد: اهالی این مناطق که درخواست تعمیر یا احداث بنا در کاربری مسکونی داشته باشند برابر طرح هادی می‌توانند مجوز خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

فیضی‌منش در رابطه با مشکلات اهالی قاسم آباد، اظهار کرد: رفع مشکلات اراضی کشاورزی که قبلاً تغییر کاربری شده ولی پرونده کیفری دارند، منازلی که به شبکه آب شهری متصل نیستند، سرعت‌گیر و جلوگیری از ورود کامیون‌های سنگین که مزاحمت ایجاد می‌کنند و رفع مشکل زیرساخت‌های مخابراتی در منطقه که ضعیف و موجب قطعی خطوط هستند، توسط شهرداری در دست پیگیری است و شهرداری موظف است خدمات این مناطق را از طریق اعتبار داخلی تأمین کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 509265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.