۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
سانچو در تیم جدیدش معارفه شد!

جیدون سانچو وینگر انگلیسی دورتموند که در این تیم آمار و روند فوق العاده ای داشت، سرانجام به زادگاهش برگشت تا برای منچستر بازی کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعتی پیش بالاخره انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد به طور رسمی اعلام شد. وینگر ملی پوش انگلیسی بعد از ۴ سال با مبلغی معادل ۸۵ میلیون یورو وستفالن را ترک کرد. این بازیکن شماره ۲۵ شیاطین سرخ را با تن می‌کند.

سانچو ۱۳۶ بار با پیراهن بروسیادورتموند به میدان رفت و عملکرد فوق العاده ای را از خود به جای گذاشت. او در این مدت، ۴۹ گل به ثمر رساند و ۶۳ پاس گل را به نام خود ثبت کرد. این انتقال درحالی رقم خورد که این بازیکن سال پیش به دلیل شیوع کرونا موفق به جدایی از زنبورها و رفتن به تئاتر رویاها نشده بود.

اما واکنش‌ها به انتقال جیدون سانچو از وستفالن به اولترافورد را با هم مرور کنیم:

هانس یوآخیم واتسکه مدیرعامل دورتموند در این خصوص گفت: "انتقال به پریمیر لیگ و بازگشت به زادگاهش آرزوی قلبی سانچو بود. او در این خصوص و در هر زمانی به درستی رفتار کرد و خواسته‌اش را با ما درمیان گذاشت. من از طرف همه بروسیایی ها از او تشکر می‌کنم."

میشائل تسورک مدیر ورزشی زردها هم بیان داشت: "جیدون در این چهار سالی که پیش ما بود پیشرفت بزرگی کرده است، بخصوص در دیدارهای پایانی فصل گذشته که با گل و پاس گل‌های مهمش به موفقیت تیم کمک بسیاری کرد. ما بخاطر تعهدش به باشگاه از او متشکریم و برای او در ادامه مسیرش آرزوی بهترین‌ها را داریم."

خود جیدون سانچو هم گفت: "من نمی‌توانم از مسئولان دورتموند به خاطر فرصتی که در زمانی که خیلی جوان بودم به من دادند به اندازه کافی تشکر کنم. با دورتموند بود که توانستم به بازیکنی که در حال حاضر هستم تبدیل شوم. قهرمانی در جام حذفی بهترین پایان برای حضورم در این باشگاه بود. اما همچنین حمایت و عشق هواداران بی نظیر دورتموند چیز خاصی خواهد بود که همیشه در یاد و خاطرم باقی خواهد ماند."

کد خبر 509075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.