ایمنا صدای مدیریت شهری در کشور است/ رشد ۳۰ برابری مخاطبان ایمنا در ۴ سال

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا علاوه بر اینکه مدافع حقوق شهروندان است، صدای مدیریت شهری در کشور نیز است، هر اتفاقی که در فضای قانون گذاری و یا حتی رسانه‌ای کشور برای مدیریت شهری افتد، توسط ایمنا منعکس و مطالبه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی در مراسم اختتامیه جشنواره خبری خبرگزاری ایمنا و رونمایی از کتاب «فصل صعود» این خبرگزاری با بیان اینکه چند نگاه می‌توان به رسانه داشت، گفت: از دید یک سازمان ممکن است رسانه تنها ابزاری برای نمایش فعالیت‌های خود باشد، اما از دید دیگر، رسانه برای مردمی که به اطلاعات، آموزش و سرگرمی نیاز دارند، تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این راستا باید نیازهای مخاطب در رسانه دیده شده و برای آن برنامه‌ریزی شود. مدیریت شهری در دوره پنجم نیز از رسانه‌های خود انتظار داشت نیازهای مخاطب را در نظر بگیرند، بر این اساس هر فعالیتی در خبرگزاری ایمنا انجام شده بر روی ریلی حرکت کرده که شهردار و شورای پنجم برای آن تعریف کرده بودند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازاریابی شهری و اتفاقاتی که در این دوره افتاد همه در مسیری بوده که شهردار و مدیریت شهری تعریف کرده بود، گفت: خبرگزاری ایمنا نیز در مسیر کشوری شدن حرکت کرد، با توجه به اینکه در اینترنت مخاطبان بدون مرز هستند، سعی شد ایمنا در مسیر درست حرکت کرده و علاوه بر دفاع از حقوق شهروندان، صدای مدیریت شهرهای کشور باشد.

حجتی ادامه داد: تاکنون مدیریت شهری در کشور مدافع نداشت، اما پس از فعال شدن خبرگزاری ایمنا، هر اتفاقی که در فضای قانون گذاری و یا حتی رسانه‌ای کشور برای مدیریت شهری افتد، توسط ایمنا منعکس شده و مطالبه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در چهار سال گذشته در خبرگزاری ایمنا، سرویس شهرهای جهان تعریف شد تا به مردم آگاهی رسانی شود تا مطالبه گری بیشتری کنند و مدیران شهری نیز از آن آموزش ببینند، همچنین تلاش مجموعه شهرداری‌ها در کل کشور نیز در سرویس کلانشهرها و شهرهای ایران به تصویر کشیده شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: گاهی پروژه‌هایی که توسط مدیریت شهری در کشور انجام می‌شود بودجه‌ای بیش از کل بودجه عمرانی آن شهر دارد، آنچنان که پل شهید سردار سلیمانی و سالن اجلاس از جمله پروژه‌هایی بود که بودجه آن شاید از بودجه عمرانی استان نیز بیشتر باشد، ایمنا وظیفه انعکاس این فعالیت‌ها را بر عهده داشته و دارد.

حجتی با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا پلی بین شهرداری و شهروندان بوده است، افزود: با توجه به اینکه به دنبال قدرت نرم برای شهرداری اصفهان بودیم، خبرگزاری ایمنا ابزار رسانه‌ای قوی برای معرفی فعالیت‌های این شهرداری شد، البته اکنون ایمنا در جایگاهی قرار دارد که از سراسر کشور برای پوشش اخبار از آن درخواست می‌شود.

وی تصریح کرد: رسانه می‌تواند به شکلی منتشر شود که هر گاه مطلبی هر چند منفی را منتشر می‌کند مخاطب حس کند رسانه حق مردم را بیان کرده است، ایمنا نیز طی این چهار سال تمام تلاش خود را کرده که حق مردم را بیان کند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: رسانه نباید استفاده شخصی شود تا همه اهالی رسانه بتوانند در مسیر حقوق مردم قدم بردارند.

حجتی اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا از رتبه ۱۴۰۰ سال ۹۶ اکنون در بین ۲۰۰ سایت برتر ایران قرار دارد، اکنون مخاطبان ایمنا نسبت به سال ۹۶، ۳۰ برابر و بازدید آن بیش از ۲۵ برابر شده است که نشان‌دهنده تلاش همه خبرنگاران و مدیران آن است.

کد خبر 508988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.