واژگونی کامیون حامل بار در کمربندی شهرک صنعتی شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: واژگون شدن یک دستگاه کامیون حامل بار لیمو در کمربندی شهرک صنعتی، راننده کامیون را راهی بیمارستان کرد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام حادثه واژگونی کامیون به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۱۸ به همراه گروه امداد و نجات را ساعت ۱۵:۰۷ امروز به جاده کمربندی شهرک صنعتی، اعزام کرد.

وی افزود: یک دستگاه کامیون حامل مقدار زیادی لیمو در جاده کمربندی حرکت می‌کرد که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با موانع در حاشیه جاده واژگون شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه بر اثر این حادثه، راننده در خودرو گرفتار و دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: راننده خودرو توسط رانندگان عبوری از اتاقک کامیون خارج و به محل امن منتقل شده بود.

وی با تاکید بر اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل بعد از انتقال راننده به خودروی اورژانس، به سرعت برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر به نصب علائم هشدار دهنده در طول مسیر اقدام کرده و بعد از قطع برق و رفع نشتی سوخت خودرو محل را پاکسازی و ایمن کردند.

کد خبر 508963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.