عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ تیرماه

در این بسته خبری از ممنوعیت هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان‌های کاشان تا آغاز طرح بازآفرینی پایدار شهری خلخال و افزایش پارک‌های محله‌ای دهدشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

زیباسازی ورودی باغ شهر تاریخی مهریز

عبدالرسول یزدی، سرپرست شهرداری مهریز از آغاز عملیات اجرایی فاز یک ساماندهی و زیباسازی ورودی این باغ شهر تاریخی و بهره‌برداری از آن تا اواخر اسفندماه امسال خبر داد.

ممنوعیت هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان‌های کاشان

غلامعلی ساران، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با اشاره به مصوبه استانی و شهرستانی ستاد مقابله با کرونا تأکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم در محوطه آرامستان‌های کاشان جلوگیری می‌شود.

تداوم فعالیت های عمرانی شهرداری تنکابن

مسعود ردایی، شهردار تنکابن با اشاره به رشد و پیشرفت این نهاد با توجه به مشکلات اقتصادی کشور از حل و فصل مشکلات بزرگ حقوقی و تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری تنکابن در حوزه مالی شهرداری در سال گذشته درآمدی معادل ۷۳۰ میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۸۸۹ ریال کسب کرد که نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ با درآمدی معادل ۵۱۹ میلیارد و ۷۶۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۴۴ ریال، حدود ۴۱ درصد رشد درآمدی را تجربه کرد.

اجرای طرح همسان‌سازی تابلوها در هسته مرکزی ساری

جواد طالبی، شهردار ساری از اجرای طرح همسان سازی تابلوهای تبلیغاتی در هسته مرکزی این شهر خبرداد.‏

تعطیلی بوستان‌های زنجان

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهر زنجان پارک‌ها و بوستان‌های زنجان از امروز پنجشنبه تعطیل شده‌اند که پیش از این با توجه به رنگ نارنجی کرونایی امکان فعالیت داشتند.

افزایش تعداد پارک‌های محله‌ای دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت گفت: با بهره برداری از سه پارک محله‌ای در مناطق مختلف شهر دهدشت تعداد پارک‌های محله‌ای به ۱۹ پارک افزایش خواهد یافت.

احداث نخستین پارک خیر ساز شهرداری رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از احداث بوستان جدید در ابتدای بلوار شهید مطهری توسط خانواده خیر ساز «مرحوم احمد هاشمیان» خبر داد.

آغاز طرح بازآفرینی پایدار شهری خلخال

فرهاد خوگر، شهردار خلخال از شروع عملیات اجرایی طرح بازآفرینی پایدار شهری در مناطق مورد هدف این طرح خبر داد.

تعطیلی آرامستان شهرکرد

سید اکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به قرمز شدن وضعیت مرکز چهارمحال و بختیاری از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا گفت: آرامستان بهشت رحمت از روز پنجشنبه ٣١ تیرماه تا اطلاع بعدی در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

کلنگ زنی و افتتاح ۴۲ طرح عمرانی و زیر بنایی در بهمئی

کیامرث حاجی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۲ طرح عمرانی و زیر بنایی با اعتباری افزون ۷۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد و یا به بهره برداری رسید.

کد خبر 508931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.