تداوم جوی پایدار تا ۳ روز آینده در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:جوی پایدار طی سه روز آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت نیمه ابری است و این شرایط جوی تا اواخر هفته ادامه دارد و هوای اصفهان دو درجه گرمتر خواهد شد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق، آسمان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: تا اواخر هفته غبار صبحگاهی دور از انتظار نیست و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و از هفته آینده روند افزایشی دما را داریم و پیش بینی می‌شود دمای هوای اصفهان تا ۴۲ درجه افزایش یابد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا دو درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 508904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.