اعزام آتش نشانان گرگانی به ۷۹۸ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در فصل بهار به ۷۹۸ مورد حادثه و حریق در شهر گرگان و توابع آن رسیدگی کرده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا ۳۱ خردادماه، مأموران سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان به ۷۹۸ حادثه و حریق، ۷۷۵ مورد در شهر گرگان و۲۳ مورد در توابع شهر رسیدگی کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع این حوادث در فصل بهار ۱۶ مصدوم شامل ۱۰ مرد و ۶ زن داشته است، افزود: همچنین چهار فوتی شامل یک مورد فوتی بر اثر حادثه سقوط کارگر چاه کن در درون چاه، دو فوتی بر اثر غرق شدگی در آب‌بندان دو روستای جعفرآباد و توشن و یک فوتی نیز بر اثر حادثه تصادف در این بازه زمانی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۸۰ مورد و در توابع آن چهار مورد بوده و حریق اماکن تجاری نیز در این مدت در شهر گرگان ۲۷ مورد گزارش شده است.

صفری اضافه کرد: در این بازه زمانی حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۳۶ مورد، در توابع آن دو مورد و تصادفات وسایل نقلیه مجموعاً ۱۴ مورد بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی مکرر برق تعداد ۱۶۸ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن نیز به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۶۷ مورد در شهر گرگان و یک مورد در تابع شهر گرگان بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در این بازه زمانی همچنین ۸۹ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور، گربه و سایر جانوران در شهر گرگان انجام شده که با احتساب سایر موارد سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان در مجموع به ۷۹۸ حادثه و حریق در فصل بهار رسیدگی کرده است.

کد خبر 508878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.