پیشرفت ۷۰ درصدی پارک «خائیز» دهدشت

شهردار دهدشت از پیشرفت رضایت بخش پروژه احداث پارک خائیز، حاشیه سیل بند جنوبی در کوی گلزار دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان تابش نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

"در بهمن ماه ۱۳۹۹ طی مراسمی با حضور شهردار دهدشت، فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای شهر دهدشت، پروژه احداث سه پارک شامل پارک حاشیه سیل‌بند جنوبی واقع در محدوده گلزار «پارک خائیز»،پارک کوی کارکنان دولت در محدوده اداره محیط زیست و پارک محله‌ای واقع در محدوده صدا و سیما کلنگ زنی شد.

هزینه اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

مساحت این پارک نسبت به دو پارک دیگر بیشتر می‌باشد و به بهره برداری رساندن این پارک در اولویت قرار گرفته است.

اجرای این پارک‌ها را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۵۷۰۰ متر مربع بیشتر از نیم هکتار آغاز بکار کردیم که امیدواریم با بهره برداری از آن فضای بسیار مطلوبی در دسترس همشهریان محترم قرار گیرد. تا کنون خاکبرداری، جدول گذاری، بلوک چینی، بلوکاژ آن در حال اتمام است.

در حال حاضر خاکریزی انجام و بلافاصله چمن کاری وسنگ فرش در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پروژه با سرعت مطلوب و طبق برنامه زمان بندی شده پیش می‌رود و به امید خدا تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید که قطعاً با بهره برداری از این پروژه ازحجم مراجعات شهروندان به محوطه پارک‌های دیگر کاسته می‌شود.

با توجه به اینکه منطقه کوی گلزار از خدمات اجتماعی، رفاهی تا حدودی محروم بوده است با مسقف شدن سیل بند جنویی و احداث این پارک، تعداد زیادی از شهروندان کوی گلزار این پارک را برای گذران اوقات فراغت خود در نظر می‌گیرند که البته این باعث افتخار مجموعه شورای پنجم و شهرداری دهدشت است که در خدمت مردم شریف دهدشت باشند و قطعاً با گسترش فضاهای عمومی تفریحی استاندارد و با کیفیت به صورت همگن در تمام شهر، قسمتی از مشکلات اوقات فراغت شهروندان قابل حل خواهد بود.

با بهره برداری از این طرح‌ها تعداد پارک‌های محله‌ای به ۱۹ پارک افزایش خواهد یافت.

فضای سبز موجود دهدشت را ۳۲۰ هزار متر مربع است.
سرانه فضای سبز در سال ۹۳ به ازای هر نفر ۳ و نیم متر بوده که با برنامه‌ریزی و توسعه هم اکنون به ۶.۲ متر مربع افزایش یافت. "

پیشرفت ۷۰ درصدی پارک «خائیز» دهدشت

پیشرفت ۷۰ درصدی پارک «خائیز» دهدشت

کد خبر 508877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.