عرضه آیفون SE3 در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تایید شد

منابع خبری از عرضه آیفون SE3 با تراشه A14 Bionic در نیمه اول سال ۲۰۲۲ خبر می‌دهند.

به گزارش ایمنا، منابع بازار گوشی‌های هوشمند می‌گویند که آیفون SE3 در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. ماه قبل مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل، اظهار داشت که آیفون SE3 در نیمه اول سال ۲۰۲۲ با پشتیبانی از فناوری 5G به بازار می‌آید و حالا منابع DigiTimes این اطلاعات را تأیید می‌کنند.

انتظار می‌رود در آیفون SE3 از تراشه درجه یک A14 Bionic استفاده شود، که در حال حاضر سری قدرتمند آیفون ۱۲ را تأمین می‌کند و در عین حال برخی مشخصات را مناسب‌تر از بودجه ارائه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود با پشتیبانی از 5G ارائه شود.

مشخصات احتمالی آیفون SE3

منابع DigiTimes همچنین این واقعیت را تأیید می‌کنند که آیفون SE3 با حسگر Touch ID و دکمه فیزیکی صفحه اصلی، طراحی کاملاً مشابه مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش ۴.۷ اینچی را نیز حفظ خواهد کرد.

با توجه به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد آیفون SE3 رقیبی برای بهترین تلفن‌های 5G با اقتصادی خواهد بود.

سال قبل، اپل ضمن حفظ طراحی آیفون ۷ و آیفون ۸، آیفون SE (۲۰۲۰) را که از تراشه قدرتمند A13 Bionic بهره می‌برد، عرضه کرد. به نظر می‌رسد، هم اکنون، اپل استراتژی خود را برای جانشین این گوشی تغییر نخواهد داد. با این حال، برای آن دسته از شما که امیدوارند دکمه Touch ID دیگر در آیفون SE وجود نداشته باشد، شایعات ادعا می‌کنند این اتفاق با عرضه آیفون SE در سال ۲۰۲۳ خواهد افتاد.

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره آیفون SE3 منتشر شده است و مطمئناً به تدریج مشخصات پیکربندی آن فاش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 508828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.