آلابا وارث پیراهن سرخیو راموس شد + عکس

در حالی که گفته می شد هیچکس در رئال دوست ندارد پیراهن شماره ۴ سرخیو راموس را به تن کند، اما مدافع اتریشی رئال مادرید این شماره را بر تن خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پس از این که سرخیو راموس کاپیتان با سابقه تیم فوتبال رئال مادرید این باشگاه را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد، ریالی ها شماره ۴ تیم شأن را که پیش‌تر بر تن راموس بود، به خرید جدید خود یعنی داوید آلابا در خط دفاعی دادند. آلابا، چندی پیش به عضویت باشگاه رئال مادرید درآمد.

در ۱۶ سال اخیر، سرخیو راموس این پیراهن را بر تن می‌کرد و با وجود آنکه پیش از این اعلام شد شماره ۴ راموس به هیچ بازیکنی داده نمی‌شود اما خرید اتریشی رئال با شماره ۴، در مراسم معارفه به هواداران معرفی شد و این بازیکن پیراهن راموس را بر تن خواهد کرد.

آلابا وارث پیراهن سرخیو راموس شد + عکس

داوید آلابا بعد از مدت‌ها حضور در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

وی پس از مراسم معارفه، در نشستی خبری شرکت کرد و در مورد جانشینی سرخیو راموس گفت: «اینجا نیامده‌ام تا با بازیکنی مقایسه شوم. من دیوید آلابا هستم و سعی می‌کنم با نقاط قوتم، کمک خوبی برای رئال باشم. در مورد شماره ۴ باید بگویم که با باشگاه صحبت کردم و به من پیشنهاد دادند این شماره را انتخاب کنم. فکر می‌کنم شماره دیگری در دسترس نبود. می‌دانم که این شماره چه ارزشی در باشگاه دارد و برایم غرورانگیز است و باعث افزایش انگیزه‌ام خواهد شد. شماره ۴ رئال، معرف قدرت و رهبری است.»

کد خبر 508785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.