قتل عمد برادر با ضربات چاقو

قتل عمد برادر با ضربات چاقو، دستگیری قاتل فراری بعد از دو ماه، قتل دختر جوان در خانه‌اش، تصادف مرگبار، سقوط از ارتفاع یک کارگر و غرق شدگی کودک را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی درگیری خانوادگی قتل عمد برادر اتفاق افتاد و برادری با اتهام قتل عمد برادرش دستگیر شد، این قتل عمد در مشهد رخ داد و جوان ۲۲ ساله به اتهام قتل عمد برادر ۴۰ ساله‌اش دستگیر شده است.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد در خصوص جزئیات این درگیری، گفت: در پی درگیری دو برادر با چاقو که ۲۵ تیر ماه به وقوع پیوست جوان ۲۲ ساله برادر ۴۰ ساله خود را مجروح کرد و مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، امروز جان خود را از دست داد.

با پیگیری‌های انجام شده توسط تیم آگاهی بیمارستان، قاتل که ابتدا منکر این جنایت بود، به جرم خود اعتراف و آلت قتاله را تحویل داد.

قاتل در اعترافات خود، انگیزه قتل را سلب آسایش و اذیت و آزار برادر مقتولش نسبت به پدر و مادر اعلام کرد. پدر و مادر نه تنها شاکی نبوده که اعلام گذشت از رفتار قاتل داشتند.

دستگیری قاتل فراری بعد از ۲ ماه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری بعد از گذشت دو ماه از وقوع قتل در استان لرستان خبر داد و گفت: حدود دو ماه پیش در محله جعفر آباد کرمانشاه درگیری رخ داد که منجر به قتل دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

شهرام کرمی گفت: پس از حضور ضابطین دستگاه قضائی در محل و انجام تحقیقات مشخص شد که فردی به دلیل اختلافات مالی اقدام به تیراندازی مسلحانه و قتل ۲ نفر و زخمی کردن یک رهگذر کرده است.

وی ادامه داد: قاتل به محض وقوع این قتل از محل متواری شده و تلاش ضابطین دستگاه قضائی برای دستگیری او ادامه داشت.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سرانجام با رصد اطلاعاتی پلیس استان این فرد در مخفیگاهش در شهرستان درود استان لرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با هشدار به مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در استان، تصریح کرد: مجرمین بدانند در هر جایی که باشند نمی‌توانند از چنگال قانون فرار کنند.

قتل دختر جوان در خانه‌اش

قتل دختر جوان با ضربات زیاد چاقو رخ داده و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل دختر جوان در دستور کار مأموران قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست پی بردند که دختر جوان به تازگی این خانه را خریداری کرده است.

کارآگاهان وقتی پای در صحنه جرم گذاشتند با جسد دختر جوان که هدف ضربات چاقو از ناحیه پهلو، گردن، کمر و صورت قرار گرفته بود روبرو شدند و این در حالی بود که داخل خانه تنها یک موکت بود و نشان از آن داشت که دختر جوان هنوز به این خانه نقل مکان نکرده است.

کارآگاهان در ادامه به سراغ مرد جوانی که پلیس را در جریان قتل دختر جوان قرار داده بود رفتند و این مرد که یکی از بستگان دختر جوان است به مأموران گفت: دختر جوان و برادرش در خانه‌ای در منطقه شوش تهران زندگی می‌کنند و پدر و مادرش سال‌ها قبل فوت کرده‌اند که دختر جوان از چندی قبل به دنبال خرید خانه بود که من این خانه را به او پیشنهاد دادم و توانست این خانه را خریداری کند.

وی افزود: برای معامله خانه قرار داشتم و دختر جوان گفت که به خانه جدید می‌آید، به جلوی ساختمان آمدم و ابتدا زنگ خانه را به صدا در آوردم اما پاسخی نشنیدم و با توجه به اینکه صاحب خانه کلید خانه را به من داده بود وارد خانه شدم و با جسد دختر جوان در وسط سالن خانه روبرو شدم.

تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در صحنه جرم تجسس‌ها را آغاز کردند و مشخص شد دختر جوان ساعت دو ساعت قبل از حضور مأموران قتل رسیده است و با توجه به ضربات چاقو که روی کمر و گردن وجود داشت احتمال می‌رود قاتل از پشت به دختر جوان حمله کرده و او را هدف ضربات چاقو قرار داده است.

۵ کشته در تصادف مرگبار اتوبان

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم، اظهار کرد: با اعلام حادثه تصادف خودروی سواری پژو ۲۰۶ و موتور سیکلت بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی فراهانی افزود: این حادثه که در بلوار الغدیر روبروی ورودی پردیسان رخ داده است و پنج کشته و دو مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه طبق گزارشات میدانی، موتورسیکلت دارای پنج سرنشین بوده است که پس از برخورد با خودروی سواری پژو ۲۰۶، چهار سرنشین موتورسیکلت دردم جان خود را از دست داده‌اند و کودکی چهار ساله، سرنشین مصدوم با وضعیت وخیم پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی اورژانس قم با بیان اینکه خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده است، گفت: راننده خودروی سواری متأسفانه در این تصادف جان خود را از دست داده است و سرنشین خودرو نیز پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

سقوط مرگبار کارگر از طبقه هفتم

سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم از مرگ یک کارگر ساختمانی اسکلت بند بر اثر سقوط از ارتفاع طبقه هفتم یک ساختمان خبر داد.

عباس شیری اظهار کرد: یک کارگر ۳۵ ساله هنگام کار اسکلت‌بندی در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت در خیابان پردیسان قم با سقوط از ارتفاع طبقه هفتم بر اثر برخورد با کف زمین درگذشت.

وی افزود: این اتفاق به دنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده و مرد جوان به عنوان یک کارگر ساختمانی حین حادثه فاقد بیمه تأمین اجتماعی بوده است.

سخنگوی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی قم با بیان اینکه تعداد زیادی از کارگران ساختمانی سال‌هاست در انتظار بیمه تأمین اجتماعی هستند و هر لحظه خطر وقوع حادثه جان آنها را تهدید می‌کند، تصریح کرد: در چنین شرایطی کارگرانی که هر چند روز یک بار بر اثر حادثه کار جان می‌بازند، باید بیمه شوند.

شنای مرگبار کودک در رودخانه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان استان فارس گفت: در این حادثه کودک که مشغول آب بازی در رودخانه دالکی بوده یکباره به زیر آب فرو می‌رود و تلاش‌های پدر که خود او نیز در آستانه غرق شدن قرار داشت مفید واقع نمی‌شود.

دانشگر افزود: با حضور نیروهای امداد و نجات و افراد محلی عملیات جست‌وجو ادامه یافت و سرانجام پیکر این کودک از آب گرفته شد و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: شنا در رودخانه‌ها و کانال‌های آب در دشتستان مطلقاً ممنوع است، اما به دلیل شدت گرما رعایت نمی‌شود و به به دلیل بی‌توجهی و عدم تسلط به شنا در محیط‌های رودخانه‌ای شاهد داغدار شدن خانواده‌ها و مرگ افراد هستیم.

کد خبر 508782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.