عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ تیرماه

در این بسته خبری از شناسایی نقاط پرتصادف بوشهر تا ساماندهی ورودی مهریز و تشکیل شورای سیاستگذاری رویداد ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

آغاز ساماندهی ورودی شهر مهریز با اختصاص چهار میلیارد تومان

عبدالرسول یزدی، سرپرست شهرداری مهریز گفت: این عملیات در چند فاز با همت و پیگیری شورای اسلامی شهر و همراهی مسؤولان و مردم با هدف تأمین رفاه شهروندان و مسافران آغاز شد و به مرور تا پایان سال‌جاری پیگیری می‌شود.

احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی برای تأمین آب فضای سبز مهرشهر

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند از احداث مخزن به ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب و نصب تجهیزات و سیستم پمپاژ خبر داد و گفت: ۲۸ میلیارد ریال برای اجرای پروژه تأمین آب فضای سبز مهرشهر هزینه شده است.

آذین بندی سطح شهر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم

شهرداری خرمشهر به مناسبت دهه امامت و ولایت و خجسته اعیاد قربان و غدیر خم با نصب ریسه‌های پرچمی رنگی، نصب بنر در بیلبوردهای سطح شهر و نصب پرچم‌های الوان بر روی پل‌ها و میادین، خرمشهر را فضاسازی و آذین بندی کرد.

فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام زنده شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از فعالیت مراکز عرضه دام زنده سالم با رعایت نکات بهداشتی در شهر قدس به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: مراکز عرضه دام بهداشتی واقع در بلوار ۳۰ متری شورا روبه‌روی دادسرا و انتهای بلوار امامزاده، جنب بهزیستی آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی است.

بهسازی ۲ المان شاخص بوشهر

حسن فریبرزی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر گفت: ۲ المان شاخص این شهر شامل المان‌های بوشهر و میدان المپیک برای بهسازی و نوسازی به کارخانه محل ساخت بازگردانده می‌شود.

شناسایی نقاط پر تصادف بوشهر

سید موسی موسوی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: با هدف افزایش ایمنی و اصلاح نقاط پرخطر، نقطه‌های پر تصادف و حادثه‌خیز شهر بوشهر شناسایی شد.

فضاسازی شهری در قزوین

فضاسازی و تبلیغات شهری به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان در تقاطع‌های غیر همسطح و زیرگذرها شهر قزوین انجام شد.

فرصت یک ماهه شهرداری اشنویه برای حل معضل سگ‌های بلا صاحب

دادستانی اشنویه با انتشار نامه‌ای به شهرداری این شهر یک ماه فرصت داد تا نسبت به جمع‌آوری و حل مشکل سگ‌های ولگرد و بلا صاحب در این شهر اقدام کند.

پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر هم‌سطح بروجن

حمزه ولییان، شهردار بروجن با اشاره به روند اجرایی طرح‌های عمرانی مدیریت شهری گفت: تقاطع غیر هم‌سطح مسیر دسترسی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تشکیل شورای سیاستگذاری رویداد ساری

جواد طالبی، شهردار ساری گفت: با تشکیل شورای سیاستگذاری ساری پایتخت گردشگری اکو در ۲۰۲۲، کمیته‌های هشتگانه این ستاد در شهرداری ساری تشکیل شد.

کد خبر 508757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.