اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی اصفهان در دوره های بعد هم ادامه یابد

استاندار اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری، شهرداری اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی از جمله رینگ چهارم انجام داد که امیدواریم در دوره‌های بعد نیز این روال ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز چهارشنبه _۳۰ تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین آغاز ادامه مسیر رینگ چهارم اصفهان و کلنگ‌زنی پیست دوچرخه سواری شهر اظهار کرد: ورزش و ورزشکاری نباید فقط در حد شعار مطرح شود بلکه باید در مقام عمل نیز در راستای آن اقدام کرد.

وی با ابراز نگرانی از اینکه ورزش همچون بعضی موارد دیگر در جامعه غریب است، تأکید کرد: باید در مقام عمل و اجرا این غربت را رفع کرد و طرح‌های نو برای توسعه ورزش داشته باشیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: در جوامع صنعتی و پیشرفته تحرک و ورزش مورد توجه قرار گرفته است اما در جامعه ما به این موضوع مهم اهمیت زیادی داده نمی‌شود و این در حالی است که درصد زیادی از بیماری‌ها به دلیل کم‌تحرکی و حتی بی‌تحرکی است.

وی گفت: در عید قربان باید هوای نفس خود را قربانی کنیم و تعهد اخلاقی با خود و خدای خودمان داشته باشیم که حداقل روزانه نیم ساعت حتی در منزل ورزش و نشاط داشته باشیم.

رضایی با قدردانی از همکاری ارتش در اجرای پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: ایجاد پیست دوچرخه سواری گام مثبت و مؤثری است البته برای توسعه ورزش نباید تنها به این اقدامات بسنده کرد.

وی با اشاره به احداث رینگ چهارم در اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری، شهرداری اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی از جمله رینگ چهارم انجام داد که امیدواریم در دوره‌های بعد نیز این روال ادامه پیدا کند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با تکمیل رینگ چهارم ترافیک شهر به ویژه در مسیر مقابل صفه رفع خواهد شد البته باید تفکر توسعه ورزش را نیز داشته باشیم و امیدواریم این فعالیت‌ها در سایر نقاط استان نیز ادامه پیدا کند.

کد خبر 508705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.