انتخاب هیئت رئیسه شورای ششم شهر اصفهان/ نورصالحی رئیس می‌شود

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان از انتخاب اعضای هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم پیش از استقرار قانونی این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در صفحه توئیتر خود نوشت: مقدمات برای شروع به کار پرقدرت و هم‌افزای شورای ششم ‎اصفهان به سرعت در حال آماده شدن است. فراخوان پیشنهاد مصادیق شهردار توسط نخبگان به پایان رسید و فراخوان مردمی بیان ویژگی هم در روزهای پایانی است، منتخبان هم به زودی وارد مصادیق انتخاب شهردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای سرعت دادن به روند انتخاب رسمی مسئولیت در زمان مقرر، مقدمات فرایندهای شورای ششم انجام شد، افزود: بخشی از ترکیب کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه منتخبان مشخص شدند و به دلیل اهمیت مساله آب و مناطق کم برخوردار، قرار شد کمیسیون ویژه‌ای به ریاست آقای نادرالاصلی در شورای ششم شکل بگیرد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد که پس از استقرار قانونی، نورصالحی رئیس، قربانی نایب رئیس، سامع خزانه‌دار، کلاهدوزان منشی و او سخنگوی شورا بوده و این افراد هیئت رئیسه شورای ششم را با ترکیبی از تجربه و جوانی تشکیل خواهند داد.‏

وی از حجت الاسلام مهروی‌پور به عنوان رئیس آتی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، میرباقری به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، صادقیان، به عنوان خدمات شهری، فلاح به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و نباتی‌نژاد به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها نام برد.

صالحی تاکید کرد: کار هنوز ادامه دارد اما به واسطه این اتفاق، فرایند انتخاب شهردار وارد مسیرهای تخصصی کمیسیون‌ها می‌شود تا انتخاب مبتنی بر هدف‌گذاری دقیق، برنامه‌محوری و شاخص‌گذاری تخصصی انجام شود.

کد خبر 508701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.