آخرین خبر از صدور مجوز ساترا برای ۲ سریال نماوا

سریال نمایش خانگی «خاتون»، تازه ترین مجموعه ای است که توانسته از ساترا مجوز دریافت کند تا در روزهای آینده پخش خود را از پلتفرم نماوا آغار کند.

‌به گزارش ایمنا، سریال نمایش خانگی «خاتون»، تازه‌ترین مجموعه‌ای است که توانسته از ساترا مجوز دریافت کند تا در روزهای آینده پخش خود را از پلتفرم نماوا آغار کند.

در تیرماه امسال، دو سریال تازه نماوا برای دریافت مجوز به ساترا ارسال شده‌اند که در جلسه هفته گذشته؛ ۱۹ تیرماه با انتشار مجموعه «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان موافقت شد و همچنین مجوز انتشار مجموعه «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده در دست بررسی است.

سریال «خاتون» روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است که نگار جواهریان ایفاگر نقش این شخصیت است. در کنار جواهریان، مهران مدیری، اشکان خطیبی، مهران غفوریان، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، ستاره اسکندری، سروش صحت، غزل شاکری، پژمان بازغی، رؤیا نونهالی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

همچنین سریال «حرفه ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده که این روزها در انتظار دریافت مجوز از ساترا است و اولین تجربه بازیگری سیروان خسروی نیز هست، از چندین ماه قبل جلوی دوربین رفته و علاوه بر سیروان، زانیار خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند و علی مصفا در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 508692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.