محافظت کار: باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

مربی ذوب آهن گفت:به سرعت ریکاوری می کنیم و مطمئناً در دو هفته پایانی تلاش خواهیم کرد و برای ماندن در لیگ می‌جنگیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید محافظت کار در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار کرد: شرایط حساسی بر بازی حکم فرما بود با توجه به جایگاه دو تیم در جدول پیش بینی این حساسیت وجود داشت. در نیمه اول روی یک غافل گیری گل دریافت کردیم و عکس العمل مان در ادامه بازی خوب بود و توانستیم به بازی برگردیم، در ادامه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. حتی در اواخر در نیمه اول می‌توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم متأسفانه روی کاری که خیلی روی آن تمرین کردیم و می‌دانستیم این موضوع نقطه قوت آنهاست گل بچگانه‌ای دریافت کردیم و در ادامه نیز با تمام موقعیت‌هایی که ایجاد شد متأسفانه به گل نرسیدیم و نتیجه را به نساجی واگذار کردیم.


مربی ذوب آهن در خصوص دو هفته پایانی لیگ تصریح کرد: به سرعت ریکاوری کرده و مطمئناً در دو هفته پایانی تلاش خواهیم کرد و برای ماندن در لیگ می‌جنگیم.


وی در خصوص قضاوت فغانی گفت: جایگاه ایشان در فوتبال دنیا تثبیت شده است و نمی‌توان اظهار نظری در خصوص قضاوت داور داشت و مشکل خاصی وجود نداشت.
محافظت کار در خصوص عملکرد بازیکنان ذوب آهن اظهار کرد: آنها تلاش خود را کردند اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و جذابیت آن هم به همین است. برای این بازی و نتیجه ناراحت هستیم اما بی انرژی نیستیم. با قدرت کارمان را ادامه خواهیم داد و بچه‌ها باید از این بازی و اشتباهاتشان درس بگیرند تا در دو دیدار باقی مانده بتوانیم جبران کنیم.

کد خبر 508679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.