نفت مسجدسلیمان صفر _ استقلال یک / مجیدی سرمربی سابق استقلال را از پیش رو برداشت

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _ ۲۹ تیر ماه _ تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: آزادی

داوران: محمد حسین ترابیان، حسن انتظاری، محمد صالح عرب آبادی و سعید رحیمی مقدم.

ترکیب تیم فوتبال استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، مهران امیری، سجاد جعفری، مسلم مجدمی، محمد بلبلی، فرید بهزادی‌کریمی، ساسان حسینی و میرهادی میرجوان.

سرمربی: محمود فکری

کارت زرد:
نفت مسجد سلیمان: میرهادی میرجوان (دقیقه ۶۴)، ساسان حسینی (دقیقه ۷۳)

کارت قرمز: _

گل‌ها:
استقلال: سبحان خانی (دقیقه ۶)

شرح بازی: بازیکنان استقلال برای عکس تیمی پیراهنی که عکس عارف غلامی روی آن است را پوشیدند زیرا رباط این بازیکن در بازی با پرسپولیس پاره شد. محمود فکری سرمربی اسبق استقلال است که از این تیم استعفا داد و هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفت. خاقانی بازیکن جوان استقلال گل زودهنگامی وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کرد تا استقلال پیش بیفتد. تا دقیقه ۱۰ استقلال توپ و میدان را در اختیار دارد، روند بازی تغییر کرده و نفت هم دست به حمله می‌زند. در دقیقه ۳۰ بازی میانه‌های میدان جریان دارد. در نیمه اول به جز گل استقلال شاهد موقعیت خطرناک دیگری نیستیم و استقلال با پیروزی یک نیمه‌ای به رختکن می‌رود.

نیمه دوم بازی نسبت به نیمه اول موقعیت‌های بیشتری دارد ولی دوتیم موفق به گلزنی نشدند، بهزادی کریمی در اوایل نیمه دوم شانس باز کردن دروازه استقلال را داشت که فرصت این بازیکن سوخت. دو تیم در ادامه بازی بازهم صاحب موقعیت شدند ولی بی فایده بود تا این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شود.

دقایق حساس:
دقیقه ۳۷: بازیکن نفت مسجد سلیمانی ارسالی روی دروازه استقلال فرستاد که شوت قربانی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: روی اشتباه مدافعین استقلال توپ به فرید بهزادی کریمی رسید، حسینی برای گرفتن توپ از دروازه بیرون آمد که ضربه چیب بهزادی کریمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: قایدی روی یک حرکت انفرادی به دروازه نفت مسجد سلیمان رسید که شوت محکم این بازیکن را کرمانشاهی دفع کرد و توپ برگشتی را دیگر بازیکن استقلال به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۵: شوت فرشید اسماعیلی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: عباس بوعذار پس از ورود به زمین و بستن بازوبند کاپیتانی پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت که ضربه او به شکل خطرناکی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.


شرح گل:
دقیقه ۶: سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان با یک ضربه فنی دروازه این تیم را باز کرد.

کد خبر 508673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.