ذوب آهن۱_نساجی مازندران۲/ خطر سقوط دوباره بیخ گوش گاندوها

گاندوها در دیداری سخت و نفس گیر با نتیجه دو بر یک بازی را به نساجی واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و نساجی مازندران از ساعت ۱۵/‏۲۱ در ورزشگاه فولاد‬ شهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود نساجی به پایان رسید.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: عبد الکریم اسلامی (دقیقه ۶، نساجی مازندران) - فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۲۶، ذوب آهن) - حسین زامهران (دقیقه ۵۵، نساجی مازندران)

اخطار: امیر مهدی جان ملکی (دقیقه ۱۳_ نساجی مازندران) -پیمان رنجبری (دقیقه ۱۶_ ذوب آهن) -فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۶۰، ذوب آهن)

اخراج: نیما میرزازاد (دقیقه ۹۴، نساجی مازندران)

ذوب آهن: مهدی امینی، وحید محمدزاده، حسین شنانی (دقیقه ۷۶، مجتبی حق دوست)، فرشاد محمدی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمودآبادی (دقیقه ۶۵ مهرداد قنبری)، سینا اسدبیگی، امیر محمد پناهی (دقیقه ۷۶، علی خدادادی)، دانیال مؤمنی، میلاد جهانی و پیمان رنجبری.

سرمربی: سید مجتبی حسینی

نساجی مازندران:

نیما میرزازاد، حسن نجفی، حامد شیری، سعید غلامعلی بیگی، محمود قائد رحمتی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری (دقیقه ۸۶ علی زارع)، اکبر صادقی، حسین زامهران (دقیقه ۸۶، شاهین طاهرخانی) رضا دهقانی (دقیقه ۳۷، علی آل کثیر) و کریم اسلامی (دقیقه ۸۰، احسان قهاری).

سرمربی: ساکت الهامی

داور: علیرضا فغانی

شرح بازی:

بازی در نیمه اول با دو گل همراه بود. ابتدا نساجی با گل زودهنگام از ذوب آهن پیش افتاد و سپس ذوبی ها سعی کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند. در نهایت در یکی از ضربه‌های ایستگاهی ذوب آهن با شوت خوب محمدی مهر به گل تساوی رسید و بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم نساجی بازی را با گل شروع کرد و در حالی که گاندوها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما گلر نساجی موقعیت‌های زیادی را از سبزپوشان گرفت و بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

شرح گل:

۰ - ۱ (دقیقه ۵_ عبدالکریم اسلامی): روی ارسال زامهران، این کریم اسلامی بود که با ضربه سر دروازه ذوب آهن را گشود.

۱ - ۱ (دقیقه ۲۶_ فرشاد محمدی مهر): فرشاد محمدی مهر از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه نساجی را استادانه باز کرد.

۱ - ۲ (دقیقه ۵۵_ حسین زامهران): روی همکاری صادقی و کلانتری و پاس طلایی این بازیکن که درهای عمق دفاع ذوب آهن را به روی زامهران باز کرد، این بازیکن با فراری عالی و ضربه‌ای فنی دروازه ذوب آهن را گشود. زامهران امشب گل اول نساجی را ساخت و گل دوم تیمش را هم خودش زد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: گل اول بازی برای نساجی: روی ارسال زامهران، این کریم اسلامی بود که با ضربه سر دروازه ذوب آهن را گشود.

دقیقه ۷: شلیک سنگین پیمان رنجبری می‌توانست خیلی زود گل خورده ذوب آهن را جبران کند اما واکنش عالی نیما میرزازاد باعث شد تنها یک ضربه کرنر نصیب میزبان شود.

دقیقه ۱۴: فرار عالی پیمان رنجبری برای جانملکی چاره‌ای باقی نگذاشت که پشت محوطه جریمه روی او خطا کند، فغانی یک کارت زرد به جانملکی داد و یک کاشته به نفع تیم میزبان اعلام کرد.

دقیقه ۱۵: ضربه کاشته را میلاد جهانی زد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در چند رفت و برگشت، میرزازاد و مدافعان نساجی مانع گلزنی دانیال مؤمنی و رنجبری روی ریباند شدند. ابتدا توپی که به تیر خورده و به زمین برگشته بود را مؤمنی با ضربه سر زد که دروازه بان نساجی برگشت داد و در ادامه مدافعان نساجی به کمک دروازه بان تیم شأن آمدند.

دقیقه ۲۱: ارسال فرشاد محمدی مهر از جناح راست ذوب آهن، با ضربه سر پیمان رنجبری همراه شد اما توپ از بالای دروازه نیما میرزازاد بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: علیرضا فغانی کولینگ برک داد و بازی را متوقف کرد.

دقیقه ۳۸: موقعیتی عالی برای ذوب آهن در محوطه جریمه نساجی روی ناهماهنگی مدافعان این تیم که پیمان رنجبری زودتر از شنانی که توپ را روی پای راست خود آورده بود، با پای چپ ضربه سنگینی زد و توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه نساجی به اوت رفت.

دقیقه ۴۶: اعلام خطا به سود نساجی چسبیده به محوطه جریمه، خطای امیر محمد پناهی روی زامهران… نساجی نتوانست از این کاشته استفاده کند و توپ با یک پاس عرضی و اشتباه در کنترل توپ، تبدیل به ضد حمله‌ای تند و تیز برای ذوب آهن شد که حسن نجفی توپ را به اوت زد و میلاد جهانی بلافاصله بازی را به جریان انداخت و در نهایت روی چند رفت و برگشت، نیما میرزازاد موقعیت صددرصد گلزنی را از شنانی گرفت. شنانی از پشت محوطه ۶ قدم، با قدرت به توپ ضربه زد اما میرزازاد با دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد. البته علیرضا فغانی اجازه زدن کرنر را به ذوب آهن نداد و به نشانه پایان نیمه اول بازی در سوت خود دمید.

دقیقه ۵۷: حرکت علی آل کثیر از جناح راست نساجی با ارسال زمینی او همراه شد اما توپ از مقابل کریم اسلامی که در محاصره فرشاد محمدی مهر و وحید محمدزاده بود گذشت و به اوت رفت.

دقیقه ۶۳: ضربه سنگین حسن نجفی از فاصله ۴۰ متری، مهدی امینی را به واکنش واداشت و یک کرنر نصیب نساجی شد.

دقیقه ۶۸: ضربه سر مسعود ابراهیم زاده روی ارسال اسدبیگی با واکنش نیما میرزازاد همراه بود و او دروازه تیمش را از فروپاشی دوباره نجات داد. مهاجمان ذوب آهن مدعی بودند دروازه بان نساجی توپ را از داخل دروازه درآورده ولی صحنه آهسته نشان داد میرزازاد توپ را از روی خط دروازه برگردانده است.

دقیقه ۷۰: تعادل مهاجم نساجی در محوطه جریمه ذوب آهن به هم خورد اما علیرضا فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۳: روی ارسال تماشایی فرشاد محمدی مهر، میلاد جهانی به سرعت و از پشت سر مدافع نساجی خودش را به توپ رساند و یک ضربه سر ناگهانی زد که نساجی شانس آورد توپ داخل چارچوب نبود.

دقیقه ۷۵: علیرضا فغانی اعلام کولینگ برک کرد.

دقیقه ۸۳: علی خدادادی تازه نفس با ضربه‌ای سنگین از داخل محوطه جریمه دروازه نساجی را مورد هدف قرار داد که نیما میرزازاد باز هم با واکنشی عالی مانع گل دوم میزبان شد.

دقیقه ۸۸: موقعیت برای ذوب آهن که مدافعان نساجی روی ضربه علی خدادادی تن به کرنر دادند.

دقیقه ۹۶: کرنر برای ذوب آهن که توپ فرشاد محمدی مهر از اوت وارد زمین شد و کمک داور پرچم زد. میرزازاد با تأخیر بازی ررا شروع کرد و فغانی با کارت زرد دوم، حکم به اخراج او داد.

نکات ویژه:

*شهاب گردان یکی از مهم‌ترین غایبین ذوب آهن در این مسابقه است؛ بازیکنی که به دلیل درگیری با داور چهارم در مصاف هفته‌های گذشته برابر سایپا فعلاً دوران محرومیت را سپری می‌کند.

* سرمربیان دو تیم هیچ تغییری در ترکیب بازی امروز نسبت به دیدار هفته قبل نداشته‌اند.

کد خبر 508626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.