استخدام نوجوانان برای کمک به گردشگران در فنلاند

تورکو، شهری واقع در ساحل جنوب غربی فنلاند، به منظور کمک به ساکنان و گردشگران اقدام به استخدام مددکار گردشگری کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر چند گردشگران اغلب از اینترنت و مراکز اطلاعات گردشگری برای یافتن مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های گردشگری، محل اقامت و رستوران در شهرهایی که به آن مسافرت می‌کنند بهره می‌گیرند، تورکو برای کمک به ساکنان و گردشگران خود در سراسر شهر، مددکار استخدام می‌کند. این اقدام در راستای کمک به گردشگران و حتی ساکنین این شهر انجام می‌گیرد که در بسیاری از مواقع گم شده و نمی‌توانند به مقصد موردنظر خود برسند.

با درک این موضوع، تورکو، شهری واقع در ساحل جنوب غربی فنلاند، نوجوانانی بین ۱۵ تا ۱۷ سال را استخدام کرده است تا در اطراف شهر به گردش درآیند و به کسانی که نیازمند هرگونه کمک و اطلاعات هستند کمک کنند. این مددکاران که در استخدام مرکز اطلاعات گردشگری قرار دارند، با کت‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده است "راهنمای تورکو" به صورت گروه‌های دونفره در شهر قدم می‌زنند. این اقدام شناسایی و دسترسی به آن‌ها را برای افرادی که نیاز به کمک دارند آسان‌تر می‌کند.

مددکاران جوان تورکو از بسیاری جهات باعث تسهیل زندگی برای گردشگران و شهروندان شده‌اند، خصوصاً افرادی که از نزدیک شدن به افراد محلی یا غریبه‌ها واهمه دارند و یا در مواجهه با چنین وضعیتی دچار اضطراب می‌شوند. برای این قبیل افراد دیدن یک جوان خوش‌رو آماده ارائه هرگونه راهنمایی و مشاوره است بسیار قابل اطمینان و راحت محسوب می‌شود.

از سوی دیگر استخدام شدن نوجوانان به‌عنوان مددکار گردشگری شغلی ایده‌آل برای گذراندن تابستان آن‌ها به حساب می‌آید. بدین ترتیب نوجوانان علاوه بر کمک به دیگران که به نوبه خود منجر به ایجاد حسی خوشایند می‌شود، از بودن در فضای باز و هوای مناسب تابستانی فنلاند لذت می‌برند، می‌توانند دامنه ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهند و از شغلی مناسب درآمدی مناسب کسب خواهند کرد، شغلی که شامل ۶ ساعت کار در طول روز با گردش در محبوب‌ترین مناطق شهر می‌شود.

استخدام نوجوانان برای کمک به گردشگران در فنلاند

کد خبر 508607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.