آمار کرونا کردستان ۲۹ تیر؛ بدون فوتی و ۱۱۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۲۹ تیرماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه ۲۸ تیرماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۱۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد ۱۵۷ نفر در شهرستان سنندج، هفت نفر در شهرستان سقز، ۱۳ نفر در شهرستان قروه، ۱۴ نفر در شهرستان بیجار، ۱۱ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۴ نفر در شهرستان بانه، ۱۳ نفر در شهرستان مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۷ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۳۸۶ نفر ثابت ماند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۵۶۱ نفر در شهرستان سنندج، ۱۱۵ نفر در شهرستان مریوان، ۲۵۳ نفر در شهرستان سقز، ۱۰۶ نفر در شهرستان قروه، ۶۱ نفر در شهرستان بیجار، ۸۰ نفر در شهرستان کامیاران، ۷۹ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۰۷ نفر در شهرستان بانه، ۲۰ نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 508604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.