عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ تیرماه

در این بسته خبری از بهره‌برداری از بیش از ۱۰ هزار طرح شهری و روستایی تا رتبه اول هشترود در تهیه طرح هادی روستایی و صدور ۱۷۲ رای در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

پذیرش بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ خودرو در مرکز معاینه فنی قزوین

سعید جهانگیری، سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار و ۶۷۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی پذیرش و کارت فنی برای آنان صادر شد.

بهره‌برداری از بیش از ۱۰ هزار طرح شهری و روستایی

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: افزون بر ۱۰ هزار طرح در حوزه شهری و روستایی از هفته دولت سال ۱۳۹۹ تاکنون (نزدیک ۱۱ ماه) در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

تملک و الحاق یک هکتار زمین به آرامستان شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار تصریح کرد: تملک فوق، در سال ۹۹ با ارزشی بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال کلید زده شد و در همان سال نیز شرایط تملک محقق شد؛ با این اقدام پیش‌بینی می‌شود در شرایط عادی تا ۱۰ سال دیگر، نیاز شهر به آرامستان برطرف شود.

راه اندازی سیستم اتوماسیون پیگیری نامه‌ها و مکاتبات شهرداری ساری

علی اصغر اباذری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از راه اندازی سیستم اتوماسیون پیگیری نامه‌ها و مکاتبات شهرداری مرکز مازندران خبر داد.

صدور ۱۷۲ رأی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری زرند

احسان نوذری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از برگزاری ۱۳ جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری زرند از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۷۲پ رونده در این مدت رسیدگی و رأی صادر شده است.

مجوز احداث نخستین شهرک صنفی بهارستان

محمد آگاهی‌مند، شهردار صالحیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه مجوز ساخت نخستین شهرک صنعتی این شهرستان صادر شده است، گفت: کار احداث این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زودی آغاز می‌شود.

ابتلای ۴۰ آتش نشان اسلامشهری به ویروس کرونا

کوشا کلانتری، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون بیش از ۴۰ نفر از مأمورین آتش نشان اسلامشهر به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده‌اند.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷ طرح شهری در مشکات کاشان

آئین افتتاح چهار طرح عمرانی و خدماتی و آغاز ساخت ۲ طرح به همراه رونمایی یک اثر فرهنگی شهرداری مشکات از توابع کاشان روز سه‌شنبه همزمان با آغاز دهه ولایت با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

رتبه اول هشترود در تهیه طرح هادی روستایی

امین امینیان، فرماندار هشترود با اشاره به اجرای طرح هادی ۶۶ روستا گفت: این شهرستان در مطالعه طرح هادی روستایی، رتبه اول آذربایجان‌شرقی را دارد.

اجرایی شدن ۴۰ پروژه بازآفرینی شهری در استان اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته ۴۰ پروژه بازآفرینی شهری در این استان اجرا شده است.

کد خبر 508589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.