ارائه مجوز برپایی ایستگاه‌های نما و نوا از طریق میز خدمت شهرداری اصفهان

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای بهبود و تسهیل خدمات‌رسانی به شهروندان مجموعه‌ای از سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی را از طریق درگاه‌های خدمات الکترونیکی www.my.isfahan.ir به شهروندان ارائه می‌کند.

حسن نظام زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جایگاه خدمات الکترونیک، اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی اطلاعات در جهان امروزه زمینه‌های کاری فراوانی را مهیا ساخته و شهرداری اصفهان و به دنبال آن معاونت خدمات شهری به منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان، کاهش رفت و آمد تسهیل در انجام امور، اقدام به الکترونیکی کردن خدمات خود کرده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین لزوم کاهش مراجعات حضوری شهروندان و متقاضیان خدمات، شهرداری اصفهان بر آن شد تا با توان حداکثری کلیه خدمات حضوری خود که پتانسیل الکترونیکی شدن را دارند؛ به منظور رعایت حال و سهولت شهروندان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی الکترونیکی کند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری به عنوان یکی از حوزه‌های پیشگام در این زمینه با کمک و همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی خدمات قابل ارائه خود به شهروندان و متقاضیان را به صورت الکترونیکی پیاده سازی کرده است.

وی ادامه داد: اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، آتش نشانی، حوزه اداره خدمات شهری و امور شهر، آرامستان ها، ستاد تسهیلات نوروزی، حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، پیشگیری و رفع تخلفات شهری، میدان مرکزی میوه و تره بار، زیباسازی و حوزه تعمیرات و بهینه سازی ۱۱ مجموعه‌ای است که برخی از خدمات آن به شهروندان به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

نظام زاده افزود: با توجه به اعیاد مبارک قربان و غدیر و همچنین نزدیکی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و افزایش درخواست مجوز برپایی ایستگاه‌های نما و نوا با هماهنگی صورت گرفته کلیه خدمات به متقاضیان به صورت برخط انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی نیست.

وی افزود: به منظور دریافت مجوز برپایی ایستگاه و همچنین مجوز نصب بنر متقاضیان با ثبت نام از طریق سامانه my.isfahan.ir و ارائه اطلاعات درخواست بدون نیاز حضوری و از طریق این سامانه می‌توانند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق میز خدمت شهرداری اصفهان به خدماتی که هم اکنون به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود دسترسی داشته باشند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۱۳۷ اقدام کنند.

کد خبر 508575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.