حسن نظام زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جایگاه خدمات الکترونیک، اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی اطلاعات در جهان امروزه زمینههای کاری فراوانی را مهیا ساخته و شهرداری اصفهان و به دنبال آن معاونت خدمات شهری به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، کاهش رفت و آمد تسهیل در انجام امور، اقدام به الکترونیکی کردن خدمات خود کرده است.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین لزوم کاهش مراجعات حضوری شهروندان و متقاضیان خدمات، شهرداری اصفهان بر آن شد تا با توان حداکثری کلیه خدمات حضوری خود که پتانسیل الکترونیکی شدن را دارند؛ به منظور رعایت حال و سهولت شهروندان و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی الکترونیکی کند.
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری به عنوان یکی از حوزههای پیشگام در این زمینه با کمک و همکاری معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی خدمات قابل ارائه خود به شهروندان و متقاضیان را به صورت الکترونیکی پیاده سازی کرده است.
وی ادامه داد: اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، آتش نشانی، حوزه اداره خدمات شهری و امور شهر، آرامستان ها، ستاد تسهیلات نوروزی، حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، پیشگیری و رفع تخلفات شهری، میدان مرکزی میوه و تره بار، زیباسازی و حوزه تعمیرات و بهینه سازی ۱۱ مجموعهای است که برخی از خدمات آن به شهروندان به صورت الکترونیکی صورت میپذیرد.
نظام زاده افزود: با توجه به اعیاد مبارک قربان و غدیر و همچنین نزدیکی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و افزایش درخواست مجوز برپایی ایستگاههای نما و نوا با هماهنگی صورت گرفته کلیه خدمات به متقاضیان به صورت برخط انجام میشود و نیازی به حضور فیزیکی نیست.
وی افزود: به منظور دریافت مجوز برپایی ایستگاه و همچنین مجوز نصب بنر متقاضیان با ثبت نام از طریق سامانه my.isfahan.ir و ارائه اطلاعات درخواست بدون نیاز حضوری و از طریق این سامانه میتوانند نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان میتوانند از طریق میز خدمت شهرداری اصفهان به خدماتی که هم اکنون به صورت الکترونیکی ارائه میشود دسترسی داشته باشند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۱۳۷ اقدام کنند.
نظر شما