بازپس گیری بیش از ۲۰۰ هزار متر اراضی شهرداری خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت: با پیگیری‌های تیم مدیریت شهری به ویژه واحد حقوقی شهرداری توانستیم اراضی زیادی که حق مسلم تمام شهروندان است از برخی افراد بازپس گرفته شود.

به گزارش ایمنا، محمد شریفی مقدم امروز (سه شنبه) در صحن علنی شورا با بیان اینکه بیش از هشت هکتار از اراضی پارک آبشار طلایی بازپس گیری و ۲۱ هزار متر در پارک آزادگان که توسط تعدادی از مالکان طرح دعوی شده بود به شهرداری عودت دادیم.

وی گفت: ۲۴ هزار متر از شرکت مهستان باز گرفته شد و در همین دوره سند رسمی به نام شهرداری انجام پذیرفت ضمن اینکه یک هکتار دیگر از فردی در بلوار ولایت که ادعای مالکیت داشت، باز پس گیری شد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در سنوات گذشته در پارک شاپوری ۱۶۵ قطعه به عنوان معوض به مالکان واگذار کرده بودند که در این دوره با پیگیری‌هایی که داشتیم ۲۶ قطعه از قطعات معوض بنام شهرداری برگشت داده شد.

وی اظهار کرد: در سال ۱۳۸۳ مقرر شد از اراضی باغ کشاورزی ۷۴ هزار متر سهم شهرداری تحویل شود که در آن برهه از زمان ۱۶۷ متر به شهرداری داده شد که با پیگیری‌های فراوان ۶۵۰۰ متر با محکومیت راه و شهرسازی در محدوده باغ کشاورزی به شهرداری تحویل شد و در اقامه دعوی دیگر راه و شهرسازی شش هکتار خالص مسکونی بابت اراضی مسکن مهر در حق شهرداری محکوم شد.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: دو باب مغازه بارفروشی از اموال از دست رفته، سند بنام شهرداری شد؛ سند تک برگ زمینی با متراژ ۱۷ هزار متر و با کاربری فضای سبز در محله اسبستان بنام شهرداری صادر شد.

کد خبر 508569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.