سرویس‌دهی ۳۷۰ دستگاه اتوبوس به زائران حرم مطهر رضوی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۳۷۰ دستگاه اتوبوس به زائران حرم مطهر رضوی همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

سعید حسینقلی زاده مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با روز عرفه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در شش پایانه برای انتقال زائران پیش بینی شده است.

وی افزود: پایانه شماره یک در خیابان شیرازی، پایانه شماره دو در خیابان امام رضا(ع) میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، پایانه شماره سه خیابان شهید اندرزگو، پایانه شماره چهار روگذر طبرسی، پایانه شماره پنج خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره شش پایانه شهید گمنام است که برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در روز عید سعید قربان، همزمان با خاتمه نماز عید نیز ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از شش پایانه مذکور در محدوده مبادی خروجی حرم مطهر سرویس دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: به منظور انتقال نمازگزاران به حرم مطهر، سرویس دهی از ساعت پنج صبح روز چهارشنبه در ۱۰ مسیر به سمت خطوط BRT و نهایتاً حرم مطهر انجام می‌شود.

کد خبر 508565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.