آغاز احداث بزرگترین پروژه آموزشی پایدار در اشتوتگارت

اشتوتگارت، پایتخت ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان به زودی میزبان ساختمانی پنج‌ طبقه از جنس چوب خواهد بود که قرار است برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در احداث ساختمان جدید اشتوتگارت که Bildungshaus NeckarPark نام خواهد گرفت، قرار است از چوب به عنوان ماده اصلی بهره گرفته شود. این سازه عظیم مکان‌های مختلفی را برای اهداف آموزشی و انجام فعالیت‌های جسمی در بر خواهد گرفت و قرار است مطابق با نیازهای تمام سنین جامعه از کودک گرفته تا افراد پیر ساخته شود. مقامات شهر بودجه‌ای برابر با ۹۳ میلیون یورو را برای آن در نظر گرفته‌اند و قرار است به زودی گام اول احداث را بردارند.

ساختمان Bildungshaus NeckarPark فضایی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع را در بر خواهد گرفت و میزبان یک مرکز آموزش ابتدایی، مراکز ورزشی، یک مهد کودک و مرکزی برای آموزش مهارت‌های مختلف به بزرگسالان نیز خواهد بود. علاوه بر این، قرار است فضاهای بیرونی سازه نیز برای انجام فعالیت‌ها و برگزاری رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا تمام نیازهای ساکنان اطراف برآورده شود.

آغاز احداث بزرگترین پروژه آموزشی پایدار در اشتوتگارت

مدیران اشتوتگارت پیش‌بینی کرده‌اند که پروژه تا اواخر سال ۲۰۲۵ به بهره‌برداری برسد که البته ادعا کرده‌اند ممکن است بودجه بیشتری نیز برای تکمیل آن لازم باشد.

بدون شک برخورداری سازه از امکانات مختلف برای گروه‌های سنی متفاوت محبوبیت آن را در میان ساکنان افزایش خواهد داد و بین آن‌ها پیوند عاطفی محکم‌تری به وجود خواهد آورد که این به سهم خود نیز در ایجاد شهری ایمن مؤثر واقع خواهد شد.

ساختمان Bildungshaus NeckarPark اولین سازه چوبی شهر خواهد بود که با پوشش گیاهی خود نیز پایداری بیشتری را برای شهر به ارمغان خواهد آورد. البته پایه‌های سازه از بتن ساخته خواهد شد تا مقاومت آن تضمین شود چرا که قرار است این سازه پنج طبقه بزرگ را روی هم نگه دارد.

آغاز احداث بزرگترین پروژه آموزشی پایدار در اشتوتگارت

کد خبر 508520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.