گذر خیابان جم بوشهر به طور کامل بازگشایی می‌شود

شهردار بوشهر از بازگشایی به طور کامل گذر واقع در خیابان جم خبر داد و گفت: با تملک یک پلاک پس از گذشت ۱۶ سال گذر واقع در جوار بلوار طالقانی شهر بوشهر به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صالحیان در اینستاگرام نوشت:

«گذر واقع در خیابان جم بوشهر به طور کامل بازگشایی می‌شود

با تملک یک پلاک پس از گذشت ۱۶ سال گذر واقع در جوار بلوار طالقانی شهر بوشهر به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

این گذر واقع در بلوار طالقانی و خیابان جم (پلاک ۵۵ قبل از ورودی کوچه شماره ۴) است که بازگشایی آن نقش مؤثری در روان سازی ترافیک این محدوده دارد. با اقدامات حقوقی صورت گرفته تملک تنها ملک واقع در گذر نهایی شده و بزودی پس از پرداخت مبلغ با تخریب پلاک واقع در گذر، اقدامات زیرساختی برای احداث خیابان انجام خواهد گرفت.

بازگشایی گذر همواره از اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر است که بنابر شرایط اعتباری و اهمیت گذرها یکی پس از دیگری نسبت به بازگشایی آنها اقدام خواهد شد.
گذر جدیدی که زمینه برای بازگشایی آنها فراهم شده بعد گذشت ۱۶ سال اقدام و پیگیری در نهایت رضایت طرفین برای بازگشایی گذر و همچنین تملک پلاک مستقر در مسیر گرفته شد.

امید است بازگشایی این مسیر بتواند زمینه ساز خدمات شایانی در حوزه تردد روان و ایمن تر باشد. بازگشایی گذرها با هدف افزایش ایمنی تردد شهری است که به تناسب اعتبار موجود در جهت تحقق آن گام برداشته خواهد شد.

در این زمینه از همکاری شهروندان برای بازگشایی گذرهای حائز اهمیت قدردانی می‌شود و بدون شک موفقیت مدیریت شهری نیز در گرو چنین شهروندانی است دل در گرو آبادانی شهر و دیار خود را دارند.»

کد خبر 508488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.