برطرف شدن مشکل واتساپ در Dual Messenger

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ مشکل واتساپ در Dual Messenger را به زودی برطرف خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ویژگی پیام‌رسان دو گانه واتساپ در گوشی‌های سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دو نسخه از این پیام‌رسان را روی گوشی خود داشته باشند. در این صورت کاربران می‌توانند حساب کاری و حساب شخصی خود را به منظور مدیریت هر چه بهتر از یکدیگر جدا کنند. با این وجود به نظر می‌رسد که این ویژگی در زمینه اشتراک فایل در برنامه واتساپ کمی مشکل‌ساز شده است و هم اکنون شرکت سامسونگ راهکاری برای این مشکل ارائه کرده است.

مشکل ویژگی Dual Messenger زمانی رخ می‌دهد که کاربران قصد داشته باشند از واتساپ دوم فایلی را به اشتراک بگذارند یا فایلی را از واتساپ دانلود کنند. این مشکل از نسخه ۲.۲۱.۱۰.۱۶ واتساپ آغاز شد و تا نسخه‌های بعدی نیز ادامه پیدا کرد. هم اکنون نیز شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در به‌روزرسانی‌ها این مشکل را حل خواهد کرد.

با این وجود، شرکت سامسونگ راهکار دیگری تا زمان حل مشکل ذکر شده ارائه کرده است به طوری که کاربران می‌توانند برای ارسال فایل ابتدا گالری یا فایل منیجر را باز کرده، فایل مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آن‌ها را از طریق نسخه دوم واتساپ به اشتراک بگذارند. کاربران برای باز کردن فایل‌های دریافت شده در واتساپ دوم، ابتدا باید آن را به واتساپ اصلی ارسال و در نهایت فایل را دانلود کنند.

کد خبر 508477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م گوهری IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    21 1
    با درود مشکل دیگه ای که واتس اپ دوم دارد این است که مخاطبین جدید رو ذخیره نمیکنه و با واتساپ اول فقط میشناسه