رشد ۲۳ درصدی درآمدهای شهرداری تنکابن در سال ۱۴۰۰‏

شهردار تنکابن از رشد ۲۳ درصدی درآمد این شهرداری در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.‏

مسعود ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تلاش مدیران و کارکنان شهرداری انضباط مالی در این شهرداری ایجاد شده و امروز شاهد رشد چشمگیر افزایش درآمد شهرداری در سال ۱۳۹۹ بودیم.

وی ادامه داد: شهرداری تنکابن در سال ۹۹ به اتکای تحقق اهداف بودجه‌ای وارد فاز جدیدی شد که نه تنها روند رو به جلو درآمد شهرداری در ادوار گذشته را متوقف نکرد بلکه با گذر از بودجه مصوب ۵۷۰ میلیارد ریالی؛ درآمد ۷۳۰ میلیارد ریالی را در پایان سال مالی ۹۸ تجربه کرده است.

شهردار تنکابن با بیان این که از طرفی دیگر با نگاهی گذرا بر آمار و ارقام موجود می‌توان دریافت که نهضت عمرانی ایجاد شده در فعالیت مدیریت جدید در اقصی نقاط سطح شهر با هدف جلب رضایت مردم مورد توجه بوده و به طبع مورد اعتماد شهروندان قرار گرفته است، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در پرداخت عوارض و ترغیب سرمایه گذار به سرمایه گذاری در شهر تنکابن مؤکد این رشد چشمگیر است.

وی با اشاره به عملکرد مالی شهرداری تنکابن طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مقایسه با وضعیت ماه‌های مشابه در سال ۹۹، خاطرنشان کرد: آمار و ارقام بر رشد ۲۳ درصدی درآمد شهرداری به نسبت وضعیت مشابه در سال ۹۹ دلالت دارد.

ردایی افزود: شفاف‌سازی تراز مالی شهرداری در واحدهای درآمدی با دستور شهردار تنکابن جهت مشاهده شهروندان به عنوان ناظران عمومی امری پسندیده است از این رو انتشار عملکرد مالی سه ماه تمامی دوایر شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 508459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.