محموله ۴۰ تنی ارتش جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا وارد چابهار شد

یک فروند هواپیمای ترابری بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش حامل ۴۰ هزار کیلو بار کمک‌های اولیه و مهم زندگی جهت یاری به آسیب دیدگان کرونا در فرودگاه چابهار - کنارک بر زمین نشست.

به گزارش ایمنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری، فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با اشاره به خدمتگزاری ارتش در بحران‌ها و شرایط سخت به هموطنان اظهار داشت: فرزندان و برادران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی امروز مفتخرند بنا بر وظیفه ذاتی‌شان که دفاع از حریم آسمان کشور است، وظیفه دیگر و مهمی چون مردم‌یاری و همدلی با مردم آسیب دیده را برعهده داشته باشند.

وی افزود: هیچ منتی بر کسی نیست و افتخار می‌کنیم که بحمدالله وظیفه خودمان را انجام دادیم که ان‌شاءالله بتوانیم این وظیفه را در کمال حفظ کرامت مردم عزیز و سلحشور استان سیستان و بلوچستان به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار با بیان اینکه بنابر دستور فرمانده کل ارتش و تاکید فرمانده نیروی هوایی ارتش تصمیم بر این شد تا در این روزهای سخت کرونایی به سرعت به یاری مردم این استان بشتابد، تصریح کرد: هواپیمای بویینگ ۷۰۷ این نیرو حامل ۴۰ هزار کیلو بار شامل آرد، مواد ضدعفونی کننده، تانکر، آب، لباس، کفش و هزار پرس غذا جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا در مناطق محروم جنوب استان سیستان و بلوچستان بر زمین نشست.

بر اساس این گزارش، این کمک‌ها با حضور پُرشور کارکنان پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد در بین مردم شریف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

کد خبر 508450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.