بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته در خصوص مقاومت مهمی که در پیش روی بیت کوین بود صحبت و احتمال ریزش تا سطح ۳۱ هزار دلار مطرح شد،  اما این سطح را از دست داد و تا ۲۹ هزار دلار ریزش انجام داد، با از دست دادن این کانال در کوتاه مدت احتمال ریزش بیشتر تا سطح ۲۶ هزار دلار نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۲۹ هزار ۷۱۳ دلار، کاهش ۶.۵۴ درصدی
  • اتریوم هزار و ۷۵۴ دلار
  • بایننس کوین ۲۶۴ دلار و ۶۷ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۶ سنت
  • دوج کوین ۱۶ سنت
  • ریپل ۵۳ سنت
  • پولکادات ۱۰ دلار و ۶۷ سنت
  • یونی سواپ ۱۴ دلار ۸۹ سنت
  • بیت کوین کش ۳۹۴ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۲۸ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در حرکت خود به سمت ۳۲ هزار دلار درگیر مقاومت ۳۱ هزار ۷۰۰ دلار شد همچنان نشانه‌ای از ریزش وجود ندارد اما در صورت مشخص روند نزولی احتمال ریزش تا سطح ۳۱ هزار ۱۰۰ دلار وجود دارد.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲۹ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته در خصوص مقاومت مهمی که در پیش روی بیت کوین بود صحبت و احتمال ریزش تا سطح ۳۱ هزار دلار مطرح شد، اما این سطح را از دست داد و تا ۲۹ هزار دلار ریزش انجام داد، با از دست دادن این کانال در کوتاه مدت احتمال ریزش بیشتر تا سطح ۲۶ هزار دلار نیز وجود دارد.

پیش بینی: تداوم روند ریزشی به دلیل از دست دادن کانال

اخبار مهم

پیشنهاد جدید دولت فرانسه برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در اروپا

دولت فرانسه پیشنهاد داده است سازمان بورس اوراق بهادار و بازارهای اروپا مسئولیت تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال را در سراسر این قاره بر عهده بگیرد. در صورتی که پیشنهاد فرانسوی‌ها به تصویب برسد، این سازمان مستقر در پاریس به تنها نهاد ناظر بر حوزه ارزهای دیجیتال در اروپا بدل می‌شود و می‌تواند مقررات یکپارچه‌ای را در سراسر این قاره وضع کند. مقام‌های دولت فرانسه معتقدند انتخاب این سازمان برای قانون‌گذاری حوزه ارزهای دیجیتال، روشی کارآمد و در جهت منافع مشترک کل کشورهای اروپا است.

جنجال یوان دیجیتال در آمریکا؛ ورزشکاران المپیکی نباید از این پول استفاده کنند

سه نماینده مجلس سنای آمریکا از مسئولان کمیته المپیک این کشور درخواست کردند تا استفاده از یوان دیجیتال را برای ورزشکاران آمریکایی در جریان بازی‌های المپیک زمستانی پکن در سال ۲۰۲۲ ممنوع اعلام کنند. این سه نماینده مدعی شدند بانک مرکزی چین می‌تواند یوان دیجیتال را ردیابی کند و ورزشکاران را حتی بعد از بازگشت به ایالات متحده تحت نظر داشته باشد. به گفته آنها، دولت چین اخیراً قابلیت‌های جدیدی را برای یوان دیجیتال راه‌اندازی کرده که به واسطه آنها می‌تواند از «جزئیات دقیق کالای خریداری‌شده و محل خرید آن» مطلع شود. این سه نماینده کمیته المپیک را به همکاری با نهادهای فدرال فراخواندند «تا از حریم خصوصی ورزشکاران آمریکایی در برابر دولت چین محافظت کند.» نماینده مجلس پاراگوئه: روز بزرگ بیت کوین فرا رسیده است.‌

کارلیتوس رخالا، نماینده کنگره پاراگوئه که چند وقتی است به نامی آشنا برای بیت کوینرها تبدیل شده، امروز در صفحه توئیتر خود نوشت که روز بزرگ فرا رسیده است. او در ادامه هم نوشته که آینده، همین حالاست و در انتهای توئیت نیز هشتگ بیت کوین زده است. به نظر می‌رسدتوییت او به دنبال لو رفتن بخش‌هایی از پیش‌نویس لایحه ارز دیجیتال پاراگوئه است که رخالا مسئول تدوین آن بوده است. پاراگوئه از سال ۲۰۱۹ به دنبال قانون‌گذاری درباره بیت کوین است و آقای رخالا پس از پذیرش ارز دیجیتال برتر بازار به عنوان پول قانونی در السالوادور، از اجرای چنین طرحی در پاراگوئه حمایت کرد. هر چند در هفته‌های گذشته از این موضع خود عقب نشینی کرد.

صفحات افشا شده از پیش‌نویس این لایحه نشان می‌دهد که هدف آن بیشتر متمرکز بر تنظیم و قانونگذاری استخراج بیت کوین و معاملات ارز دیجیتال است. رخالا هدف این لایحه را ارتقا نوآوری می‌داند. با این حال برخی از نمایندگان بیت کوینر مجلس این کشور، لایحه رخالا را بسیار ضعیف و بد می‌دانند.

رابین‌هود جزئیات عرضه اولیه سهام خود را اعلام کرد

پلتفرم معاملاتی رابین‌هود روز دوشنبه جزئیات مربوط به عرضه اولیه سهام خود را اعلام کرده است. این پلتفرم که خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد، قصد دارد حدود ۵۵ میلیون واحد از سهام خود را به فروش بگذارد و از این عرضه اولیه بیش از دو میلیارد دلار سرمایه جذب کند. این شرکت قیمت هر واحد از سهام خود را حدود بین ۳۸ تا ۴۲ دلار در نظر گرفته است. رابین‌هود درخواست خود را برای عرضه اولیه سهام در یکم جولای (۱۰ تیر) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرده بود. این شرکت همچنین احتمال می‌دهد درآمدش در سه ماه سوم امسال به دلیل پایین آمدن حجم معاملات به ویژه در حوزه ارزهای دیجیتال کاهش یابد.

بنیان‌گذار دوج کوین: ارزهای دیجیتال توسط «یک کارتل قدرتمند» از افراد ثروتمند کنترل می‌شوند

جکسون پالمر، هم‌بنیان‌گذار دوج کوین، در یک رشته توئیت طولانی ناامیدی خود نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال را ابراز کرده و نوشته است که این فضا به رغم ادعای غیر متمرکز بودن، توسط «یک کارتل قدرتمند» از ثروتمندان کنترل می‌شود. وی همچنین عنوان کرده است: «صنعت ارزهای دیجیتال شبکه‌ای از روابط مرموز تجاری و اینفلوئنسرها و رسانه‌های مزدور را به کار می‌برد تا جو «سریع پولدار شدن» را برای دریافت پول از افراد ساده‌لوح و درمانده ایجاد کند. پالمر می‌گوید ارز دیجیتال یک فناوری به شدت راست‌گرا و ابر سرمایه‌دارانه است که با عقاید شخصی وی هیچ سنخیتی ندارد. او در ادامه اظهار کرده است که ارزهای دیجیتال تنها برای غنی‌تر کردن ثروتمندان و طبقات بالای جامعه ساخته شده‌اند و بدترین بخش از نظام سرمایه‌داری را نمایندگی می‌کنند. جکسون پالمر همچنین در پایان گفته است که دیگر هرگز در هیچ بحثی در این زمینه مشارکت نخواهد کرد.

شرکت استرالیایی ماینر بیت کوین می‌خواهد وارد بورس نزدک شود

شرکت آیریس انرژی که در زمینه استخراج بیت کوین فعالیت دارد، در تلاش برای جذب ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه است تا سپس سهام خود را در بورس نزدک عرضه کند. به گزارش بلومبرگ، این شرکت مستقر در سیدنی با سرمایه‌گذاران احتمالی در حال مذاکره است و می‌خواهد امسال وارد بورس نزدک شود. آیریس انرژی پیش از این قصد داشت از طریق ادغام با دیگر شرکت‌ها وارد این بورس آمریکایی شود اما هم‌اینک به دنبال عرضه مستقیم سهام خود در این بازار است. گفتنی است این شرکت دارای یک واحد استخراج ۵۰ مگاواتی در کانادا است که انرژی آن از طرق منابع تجدید پذیر تأمین می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد مقدار بیشتری از سهام صندوق‌های بیت کوین و اتریوم گری‌اسکیل را خریداری کرد

بر اساس اسناد جدیدی که در اختیار کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار گرفته است، شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد ۱۰۳,۰۵۹ سهم دیگر از صندوق بیت کوین گری‌اسکیل را خریداری کرده است. با این حساب، میزان سهام صندوق بیت کوین گری‌اسکیل تحت مالکیت روتشیلد به ۴.۲ میلیون دلار رسیده است. روتشیلد همچنین ۱۳,۸۱۷ سهم دیگر از صندوق اتریوم گری‌اسکیل را نیز خریداری کرده است و میزان سهم خود از این صندوق را به ۶.۳ میلیون دلار افزایش داده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 508410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.